gips

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door lilo77, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilo77

lilo77 Bekend lid

2 jul 2009
    692
    10
    18
    NULL
    NULL
    zoontje heeft een paar weken geleden zijn arm gebroken en zit dus in het gips. vandaag is hij met zn arm in de modder gevallen!!! er is wat weggeboend maar er zit ook nog wat modder/zand onder/tussen het gips volgens mij. kan dat kwaad? morgen ziekenhuis bellen? hij moet namelijk nog 5 weken met dit gips

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.307
    113
    Er zal geen echte wond zijn dus in zo verre zou het denk ik geen kwaad kunnen. Het lijkt me alleen vreselijk irritant en kriebelen. Ik zou toch ziekenhuis of huisarts bellen voor advies.heeft hij er al last van?

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    zou morgen het ziekenhuis even bellen.
    het moet er nog best een tijd om zitten en zweet ed gaat ook jeuken.
    denk dat het met het zand alleen maar erger zal worden

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Heeft hij echt gips of heeft hij soft cast?
    Als hij soft cast heeft dan mag dat eventueel nat worden en dan zou ik het dus zo ver het gaat 'uitspoelen'
    Als hij geen soft cast heeft dan zou ik de gipskamer bellen voor advies. Als hij nog 5 weken moet dan lijkt mij het echt vervelend voor hem als er zand zit te kriebelen.

5. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.307
    113
    Hoe gaat het nu?

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Heb je gebeld? Hier werd aangegeven - en ook bij mn vriendin met een baby in gips broek - dat ze alleen indien noodzakelijk gips wisselen. Mn zoon heeft bij zn gebroken been 2x nieuw gips gekregen. 3x dus totaal. Het wordt er namelijk wel met de gips zaag af gezaagd en dat zorgde wel voor flinke paniek bij hem. Maar de eerste keer was zn klassieke witte gips door zn kracht gebroken tijdens het drogen. Tweede keer had hij een druk plek en werd flink ziek.

Deel Deze Pagina