Ik heb gehoord dat het niet goed is om tijdens je zwangerschap naar een concert te gaan gezien de hoeveelheid geluid (en dus trillingen) die dit met zich mee kan brengen. Mijn vraag is is dit een fabel of kan het daadwerkelijk schade? Kan me wel voorstellen dat je niet direct bij een grote speaker moet gaan staan. Maar verder lijkt het mij geen kwaad kunnen. Ik zou met ruim 4 maanden naar het concert gaan..... erg jammer als dat niet door kan gaan.
Ik ga over 2 weken naar een concert en hoop dat de baby de muziek ook mooi vind, Het geluid word natuurlijk een heel stuk gedempt door jet vruchtwater
Ik ben met 28 wkn naar Tina Turner geweest, de muziek stond knoerhard. De kleine was zeer bewegelijk, ik was wel bezorgt maar de kleine heeft er niets van over gehouden!! Dus m.i. gewoon gaan en genieten en idd niet bij de speakers gaan staan.
ik zou niet naar een soort van hardcore gedoe gaan. anders dan dat denk ik wel dat het gewoon mag hoor.
Ik ga in juli ook nog gewoon naar Anouk... dan ben ik 19 weken... ga maar niet naast een box staan... maar verder komt het wel goed... Heb het mijn vorige zw ook gedaan.
Hoi hoi, Ik ga 21 juli naar U2 (als ikhet kan trekken) en ben dan 32 weken zwanger. Heb gecheckt bij de gyn en deze zei dat dat geen kwaad kon. Kindje kon hoogstens veel bewegelijker worden...... GEwoon proberen dus zou ik zeggen! Groetjes
Hoi! Ook ik ben al paar keer naar concert geweest toen ik zwanger was....naar Madonna en zelfs naar Metallica....nou alles is goed gegaan hoor...heb inmiddels wel een kereltje die erg houdt van muziek! Groet!
Hahaha, Hier nog een groot concertganger enne......HELEMAAL MEE EENS , Miepie74! Ik hoopte al stiekem dat ik tijdens het U2 concert zou bevallen, haha....mooier kan die kleine bijna niet beginnen zou je denken
Ik ben met 17weken naar een concert geweest van Danny de Munk, die kleine werd erg bewegelijk...enne toen Willeke Alberti ging zingen werd ie rustig...hopen dat hij niet die smaak aanhoud hahahahahahaah
Ik ben toen ik 20 weken zwanger was naar een 3/daags festival geweest. De muziek was daar varierend van techno naar hardcore.Moet zeggen dat ik de hardcore tenten heb vermeden (eindelijk een goed excuus..). Was geen probleem voor de kleine!
Ik ben mijn vorige zwangerschap ook naar 2 concerten geweest 1x naar shakira toen ik 20 weken was en 1x naar justin timberlake toen ik 32 weken was en hij bleef bij mij ook gewoon rustig hoor en heb nu een gezond kereltje rondlopen.
Hoi! Wij gaan 13 juni naar de toppers! ik ben dan ongeveer 28 weken zwanger! komt helemaal goed! hopelijk heeft mijn wondertje het net zo gezellig als zen mama!! geniet er lekker van meis!