Hoi, ik ben op zoek naar die blikjes waarin je een afdruk kunt maken van een handje of voetje. Ik heb al een paar sites bekeken maar meestal is het in 3d (dat vind ik er een beetje luguber uitzien maar dat is persoonlijk) of verschrikkelijk duur. Dus weet iemand waar ik van die afdruksetjes kan kopen die ook nog een beetje redelijk geprijsd zijn? Alvast bedankt!
Ik heb van de week een blikje gezien waar je een handje en een voetje in kan afdrukken voor 9,95 euro. Dat vind ik reuze meevallen! Maar dat is via een Belgische winkel bestellen... Ik weet natuurlijk niet waar je woont. DreamBaby - baby cadeau - gepersonaliseerde geschenkjes Die in 3D vind ik persoonlijk prachtig! Maar ja, over smaak valt niet te discusiëren he!
Ik heb hem gewoon bij de babyzaak vandaan. Alleen een beetje jammer was dat ik nadat ik de afdruk had gedaan netjes het blikje weer afgesloten had en vervolgens hij dus vol met schimmel is gaan zitten..
Ja dat is inderdaad jammer veertje, ik zal hem niet te snel dichtdoen dus! Nijntje, ik zal eens kijken op die site dank je!
Vlinderbloem, Action heeft onwijs leuke setjes hiervoor. Ook kun je ze dan gebruiken als schilderij. Zijn ongeveer 5,95.
Bij Babywalz hebben ze het ook .. Ik heb hem toen bij de Etos gekocht maar dat was tijdens Baby Weken .... Knutselsets - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby
ik heb de mijne bij de Etos gekocht en was geloof ik 5,95. Maar waarom het blikje dichtdoen? Ik heb hem juist op het houdertje gezet en hij staat op het dressoir.
Bij ons staat hij ook op het houdertje en heeft zo ook verder gedroogd. Volgens mij is het eerder onbewust dicht gedaan. Gewoon blikje gesloten en er niet meer aangedacht om het nadien terug open te doen voor te drogen?
Expo heeft het, ook om het hele handje in 3d te doen zeg maar. En de V& D en uiteraard de prenatal. hier ook iemand die het te nel dicht heeft gedaan, dus ook schimmel!!!
Helaas, bij etos hadden ze ze al twee jaar niet meer. Wij hebben hier geen prenatal, dus dat wordt hem ook niet. (misschien als ik het echt verder nergens anders kan vinden gaan we er wel op uit naar een prenatal) Eens kijken...wat waren de andere opties..
Wij zijn gister speciaal naar een stad gereden waar ze een prenatal hebben, in de file dus een half uur heen en half uur terug.... uit de collectie!! Het is toch niet te geloven hoeveel moeite dit kost! Ik ga eens op de site van babydump kijken dan.. (en wat hebben we nou geleerd mevrouw stemband.??? Eerst bellen naar een winkel voor je er in het spitsuur heen gaat rijden.. 8))
Woon je ver van België om het bij Dreambaby te bestellen? Want dan kan je het laten leveren in een winkel naar keuze (de keuzes staan op de website).