Naar aanleiding van het winkelwagentopic, waar ik erg off-topic ga, maak ik dit topic aan.. Daarin wordt gereageerd dat een winkelwagentje soms door een scheve stoep of harde wind vanzelf gaat rijden. Met als resultaat, dat het wagentje tegen je auto aanrijdt. Of tegen die van een ander. Maar, wordt er dan gezegt, dat is dan pech voor die ander Verklaring; "zo wordt je als het jezelf ook is overkomen" Persoonlijk wordt ik hier zo pissig om. Zelf zijn wij ontzettend zuinig op onze auto. Maar door andermans onzorgvuldigheid zitten mijn zijkanten helemaal onder de deukjes en beschadigingen. Als je dan zo'n gemakzuchtige reactie leest, voel ik me gewoon zo boos worden. Waarom toch andermans spullen beschadigen/kapotmaken. Het is zo makkelijk te voorkomen. Maar nee hoor, omdat het jezelf ook overkomen is, moet een ander onschuldig iemand daar de rekening voor betalen. Nog meer mensen die zo denken? Of vinden jullie net als ik dat dit ronduit stijlloos is?
focus je lang genoeg op 1 ding en je krijgt vanzelf je gelijk wel. nee, ik kan me helemaal niet vinden in je gevoel. al ben ik zelf wel altijd voorzichtig. voorzichtiger met andermans spullen dan met mijn eigen spullen.
Ik heb het helemaal met je eens! Ook al is het jezelf overkomen dan hoef je andermans spullen nog niet (opzettelijk) te vernielen zonder hier melding van te maken!
Ik ben het met je eens hoor.... net zoals; 'mijn fiets is gestolen, dus dan steel ik zelf wel een andere fiets terug.... alsof die persoon wiens fiets je dan steelt er iets aan kan doen...'
Waar slaat dit op? En jij vind het dus niet erg als iemand zijn karretje of portier in jou auto plant?
Ik ga dit topic sluiten, omdat het wat mij betreft gewoon in het winkelwagentopic thuis hoort. Zullen we daar dan afspreken, om op een respectvolle wijze met elkaar te communiceren?