Wie kan mij helpen met een vraag over UPC? Ik wil graag de digitale tv opzeggen omdat we glasvezel van KPN gaan nemen. Maar ik kan nergens vinden hoelang de opzeg termijn is van UPC. Iemand toevallig?
Ik weet het niet meer zeker, ik dacht een maand. Je kan telefonisch opzeggen bij UPC. Schriftelijk heeft geen zin, post komt daar toch nooit aan.
Telefonisch komt ook niet altijd goed aan.. Het beste is een aangetekende brief te sturen.. Dan heb je in ieder geval bewijs!
Alles wat ik telefonisch door geef komt niet aan :S Volgende keer als er wat is mag jij bellen voor me
Ik heb altijd alles prima telefonisch op kunnen zeggen bij UPC. Voor de digitale televisie weet ik het niet zeker, dat hadden we al heel lang, dus zaten ook niet meer aan een bepaalde contractsduur vast. Daarbij gingen we verhuizen naar een plek waar UPC geen diensten levert, dus er werd niet zo moeilijk over gedaan. Was per de eerstvolgende maand stopgezet. Internet had ik wel al eerder opgezegd, omdat we glasvezel kregen. Dat moet uiterlijk een maand vantevoren opgezegd zijn, maar je kan het niet eerder dan 2 maanden vantevoren opzeggen. Dacht slim te zijn door echt op tijd te bellen (contract liep ergens in maart of april af en zou dan meteen met een jaar verlengd worden), dus in januari gebeld "nee, sorry mevrouw, u kunt pas vanaf eind februari het contract opzeggen." En vervolgens probeerden ze me nog te 'paaien' met zogenaamd interessante aanbiediengen om me toch als klant te behouden... (nee, mevrouw, ik heb ECHT geen interesse, mij boeit vooral de snelheid en die is via glasvezel nou eenmaal VEEL hoger)
Hier was telefonisch opzeggen ook gelukt. Kreeg netjes een bevestiging en inderdaad na de opzegtermijn waren we niet meer aangesloten
Bedankt voor de vele reacties! We gaan het meteen even regelen vandaag. Heb echt zo genoeg van dat hele upc ding. Werkt echt heel slecht bij ons. Hopelijk gaat dit beter. We nemen inderdaad ook meteen inernet van KNP. Ben benieuwd of dat ook sneller is.
Ik heb woensdag telefonisch opgezegd en vandaag mijn bevestiging al binnen. Dus dat ziet er allemaal goed uit !
We hebben net gebeld, bij upc waren ze heel aardig en deden ze niet moeilijk. Maareeee, TELFORT (internet) was echt super onbeschoft! Wat een rot bedrijf zeg. Als we ook nog maar enige twijfels hadden heeft deze man het wel de wereld uit geholpen.
Wij hadden schriftelijk 1 maand van tevoren opgezegd,bevestiging ontvangen,sturen ze een maand later doodleuk een nieuwe factuur...lekker terug gestuurd en met koeieletters erop gezet dat wij geen abonnee meer waren,sindsdien niks meer gehoord. Onze buurman in Almere wou ook opzeggen maar dat lukte niet,hij wou overstappen naar KPN,is ie gewoon naar de UPC winkel gegaan en heeft alles ingeleverd,was ook zo geregeld.