upc

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 26 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wie kan mij helpen met een vraag over UPC?
    Ik wil graag de digitale tv opzeggen omdat we glasvezel van KPN gaan nemen. Maar ik kan nergens vinden hoelang de opzeg termijn is van UPC.

    Iemand toevallig?
     
  2. Ik weet het niet meer zeker, ik dacht een maand. Je kan telefonisch opzeggen bij UPC. Schriftelijk heeft geen zin, post komt daar toch nooit aan.
     
  3. nanni1996

    nanni1996 Fanatiek lid

    23 jul 2008
    3.640
    322
    83

    Telefonisch komt ook niet altijd goed aan..
    Het beste is een aangetekende brief te sturen.. Dan heb je in ieder geval bewijs!
     
  4. Bij mij is het prima gelukt telefonisch, maar idd aangetekend kan ook.
     
  5. nanni1996

    nanni1996 Fanatiek lid

    23 jul 2008
    3.640
    322
    83

    Alles wat ik telefonisch door geef komt niet aan :S
    Volgende keer als er wat is mag jij bellen voor me :p:D
     
  6. Jvtje

    Jvtje Fanatiek lid

    Ik heb altijd alles prima telefonisch op kunnen zeggen bij UPC. Voor de digitale televisie weet ik het niet zeker, dat hadden we al heel lang, dus zaten ook niet meer aan een bepaalde contractsduur vast. Daarbij gingen we verhuizen naar een plek waar UPC geen diensten levert, dus er werd niet zo moeilijk over gedaan. Was per de eerstvolgende maand stopgezet.

    Internet had ik wel al eerder opgezegd, omdat we glasvezel kregen. Dat moet uiterlijk een maand vantevoren opgezegd zijn, maar je kan het niet eerder dan 2 maanden vantevoren opzeggen. Dacht slim te zijn door echt op tijd te bellen (contract liep ergens in maart of april af en zou dan meteen met een jaar verlengd worden), dus in januari gebeld "nee, sorry mevrouw, u kunt pas vanaf eind februari het contract opzeggen." En vervolgens probeerden ze me nog te 'paaien' met zogenaamd interessante aanbiediengen om me toch als klant te behouden... (nee, mevrouw, ik heb ECHT geen interesse, mij boeit vooral de snelheid en die is via glasvezel nou eenmaal VEEL hoger)
     
  7. Hellen1971

    Hellen1971 VIP lid

    16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Heb deze week ook telefonisch opgezegd...ben benieuwd. opzegtermijn idd een maand.
     
  8. Uk80

    Uk80 Fanatiek lid

    Hier was telefonisch opzeggen ook gelukt. Kreeg netjes een bevestiging en inderdaad na de opzegtermijn waren we niet meer aangesloten :)
     
  9. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Bedankt voor de vele reacties!
    We gaan het meteen even regelen vandaag. Heb echt zo genoeg van dat hele upc ding. Werkt echt heel slecht bij ons.
    Hopelijk gaat dit beter. We nemen inderdaad ook meteen inernet van KNP. Ben benieuwd of dat ook sneller is.
     
  10. mila2008

    mila2008 Bekend lid

    12 jun 2009
    628
    0
    0
    idd op tijd doorgeven voor eind vd maand en bevestiging goed lezen
     
  11. Hellen1971

    Hellen1971 VIP lid

    16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik heb woensdag telefonisch opgezegd en vandaag mijn bevestiging al binnen. Dus dat ziet er allemaal goed uit !
     
  12. tinkerbel

    tinkerbel Fanatiek lid

    20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    We hebben net gebeld, bij upc waren ze heel aardig en deden ze niet moeilijk.

    Maareeee, TELFORT (internet) was echt super onbeschoft! Wat een rot bedrijf zeg. Als we ook nog maar enige twijfels hadden heeft deze man het wel de wereld uit geholpen.
     
  13. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    68.609
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij hadden schriftelijk 1 maand van tevoren opgezegd,bevestiging ontvangen,sturen ze een maand later doodleuk een nieuwe factuur...lekker terug gestuurd en met koeieletters erop gezet dat wij geen abonnee meer waren,sindsdien niks meer gehoord.
    Onze buurman in Almere wou ook opzeggen maar dat lukte niet,hij wou overstappen naar KPN,is ie gewoon naar de UPC winkel gegaan en heeft alles ingeleverd,was ook zo geregeld.
     

Deel Deze Pagina