Hey meiden, bij onze 3e kleine had ik een girasol draagdoek. Super tevreden over maar nooit verwacht dat er nog een 4e zou komen dus verkocht. Nu wil ik voor onze 4e weer een draagdoek kopen. Nu wil ik er niet weer zoveel geld aan uit geven omdat ik hem niet dagelijks gebruik (zeg ik nu haha) Onze kleine verwachten we eind juni dus lekker in de zomer. Nu is mijn oog gevallen op de hoppediz ''das leichte'' of de Little frog Sunny. Iemand bekend met 1 van deze doeken? En welke van de 2 zullen jullie aanraden? Bedankt alvast
Ben je al lid van draagpraat op facebook? Echt een aanrader ! Verder hier de Little Frog gehad prima doek en ook draagkrachtig en ook luchtig genoeg in de zomer en warm genoeg in de winter. En nog lekker betaalbaar Als je een tweedehands koopt ben je al verzekerd van een lekkere zachte/soepele doek..
Ik heb ook een little frog. Hele fijne doek die lekker betaalbaar is. Niet te warm in de zomer en niet te koud in de winter
Je kan je op fb ook aanmelden op de draagdoekenmarkt. Kan je leuke 2e hands doeken kopen die al ingedragen zijn.
Bedankt meiden Ben bij allebei al aangemeld Maar krijg helaas nog geen antwoord op me vraag. Hoppediz zal een 2e hands zijn dus inderdaad ingedragen. En de little frog zal een nieuwe worden dan.
Dan zou ik gaan voor de tweedehandse , tenzij je je andere kinderen nog af en toe wilt dragen? Want na een nachtje azijn en gewassen wordt een little frog al snel zachter..
Pfff.. toch besloten voor de little frog te gaan. Vind die kleuren gewoon helemaal geweldig. Nu kan ik niet kiezen haha de Sunny of Sandy zit maar klein verschil tussen de kleuren..... Help, welke vinden jullie mooier?
Ik vind zelf de Sandy Agat II denk ik mooier. Iets frissere kleuren. En t zijn fijne doeken. En soepeler wordt ie vanzelf wel. Leg m anders in je bed, op de bank oid, zodat je er veel op zit/ligt. Of ga ermee vingerhaken tot een hele dikke streng. Wassen en dan strijken helpt ook. En dragen natuurlijk
Oh ga hem vanavond bestellen de Sunny of agat haha... Twijfel kont ben ik. Van de 1 vind ik de kleur groen mooier, van de ander de kleur blauw haha, en zo kom ik op een gelijk aantal uit Dus keuze zal vast goed zijn. Kwam nu achter het grotere verschil de Sunny heeft geel weefdraad en de agat beige weefdraad Ik wou proberen althans me vriend (ik doe het even niet nu ik zwanger ben) onze zoon van 17 maanden proberen te rugdragen met de doek zodat die wat ingedragen is. En inderdaad wat ik hier lees lekker veel wassen enz Ben zo benieuwd al haha... voel me net een klein kind in een snoepjeswinkel