Gipsbroek en niet in maxicosi passen???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door s1986, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Ons dochtertje heeft vandaag dr gipsbroekje gekregen. We hebben van alles geprobeerd maar ze is met geen mogelijkheid in dr maxicosi te krijgen. Dr riempjes gaan niet dicht zodra ze goed ligt. Nouja goed ze ligt dan een aardig stuk bovenop dr maxicosi.... Iemand nog tips?

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Onze kindjes hebben geen gipsbroek gehad maar een gewone spreidbroek, maar wij hadden altijd een handdoek in de maxicosi liggen. Dan komt het kindje wel wat hoger te liggen, maar hij kan dan wel dicht.

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ze mag officieel niet vervoerd worden in maxi cosi met gipsbroek
    wij hebben heel snel een autostoel gekocht die speciaal voor gipsbroeken zijn.
    die kun je breder maken
    ik had wel kussens onder haar billen met de maxi cosi
    ik had een kussenhoes gevuld met piepschuimballetjes en dat kon je makkelijk overal tussenstoppen

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    en ze paste ook in de kinderstoel:D

het is wel allemaal beetje omslachtig he al dat gips.
    maar wij waren allang blij dat ze weer mee naar huis mocht na een kleine maand ziekenhuis

5. misa

misa Niet meer actief

Het kindje van mijn schoonzusje heeft een spreidbroek en ze hebben een handdoek onder de billen. Dus dan ligt ze best gek erg hoog. Of dat nog echte veiligheid bied...?

@Mirell, ik wist niet dat er speciale autostoeltjes voor zijn. Bedoel je dan een maxi cosi? Of een andere auto stoel?
    Mijn schoonzusje zei namelijk dat er niets voor was..

6. xxcaatxx

xxcaatxx Actief lid

6 mei 2009
    176
    0
    0
    Je hebt de Bébé comfort autostoel. Die hebben wij via Marktplaats gekocht toen onze dochter in het gips zat (en dus niet meer in de Maxi cosi kon).
    Deze stoel kun je in de breedte verstellen, heel fijn! Wij hadden onze dochter wel even meegenomen om te 'passen' voor de zekerheid...

7. s1986

s1986 Niet meer actief

Ohhh dames bedankt voor jullie reacties!! Zo frustrerend!! Zat i de auto een heel verhaal te tikken met mn mobiel kon hij het niet verzenden;( We waren in de buurt even een easybob passen met de kleine. Had tijd gelee gegooled op gipsbroek en vond een blog van een meisje roos... Zij had dus ook die autostoel. De zuster hebben ook alle trucken uit de doos gehaald maar dr gips zit tot onde rdr schouderbladen en is kaarsrecht zeg maar. Ook is ze vrij wijd in gegipst dus er was geen eene mogelijkheid. Toen ze er eindelijk goed inzat was de gordel tekort en lag ze niet meer IN de maxicosi maar erop en dat was ook niet bepaald veilig.

Maar het probleem is opgelost deze is veeeeeel minder diep en ze zit super!!;)

Deel Deze Pagina