Hallo, Volgens mij ben ik zojuist de slijmprop verloren bij 36 weken precies. Nu weet ik dat dit niet perse iets zegt over wanneer je bevalt. Maar ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen? Wanneer verloor jij je slijmprop? Hoe snel daarna ben je bevallen? Bedankt alvast voor jullie reacties!
Bij de oudste 39 . Bevallen met 39+4 Bij de middelste 38+1: bevallen met 38+3 Jongste met 30+1 bevallen met 35+1 (vliezen gebroken op 34+4)
Bij Sam nooit gezien hij is geboren met 34 weken. Bij Sofie bedacht ik me achteraf dat die vieze klodder in de wc niet van m'n man was maar van de slijmprop. 4 dagen later lag Sofie in m'n armen. Ze is met 37.4 geboren
Ik dacht met 36 weken mijn slijmprop ook al verloren te zijn. Echt veel slijm. Maar met 40 weken kwam er nog twintig keer zoveel slijm. Echt dikke proppen. Uiteindelijk met 41 weken ingeleid. Succes!!
Hm ik zie dat het heel verschillend is! Vanmorgen ook een uur lang lichte voorweeën (althans, om de zoveel tijd een naar mentruatiegevoel + harde buik). Na een lekkere douche is dat weer voorbij nu. Ben benieuwd of er echt wat staat te gebeuren of dat dit de voorbereiding is op het echte werk over maximaal 6 weken
Hier een dag voor de bevalling. Maar ik had begrepen dat het verlies van je slijmprop niet altijd betekent dat de bevalling gelijk begint. Het kan nog weken duren
Ik ben gister (een deel van) de slijmprop verloren, dus ben erg benieuwd.. Vooralsnog alles nog rustig, dus zal nog wel niet veel gedaan hebben
Bij 29 weken, na 24 uur groeit de prop weer aan. bij 32 weken, weer aangegroeid. En nu twee dagen geleden. Zegt dus helemaal niets....
Bij de eerste verloren op 40w6d dat moment begonnen ook de weeen, bevallen op 41w. Bij de 2de verloren met 34w en paar daagjes na inwendig onderzoek, bevallen op precies 39w.
Ik verloor mijn slijmprop in delen en dat begon al met 30 weken, steeds kleine stukjes. Uiteindelijk ben ik met 37 weken en 1 dag bevallen.
Ik hoop stiekem dat ik het gros van de meiden die reageerden volg en ook op tijd mag bevallen, ben zo nieuwsgierig naar ons mannetje Maargoed, als ie net zo eigenwijs is als papa en mama zal ie nog wel even blijven zitten... Hihi...