Vanavond hebben we het hartje van ons ienieminie kindje kunnen horen met de angelsound...!!!! Wat ging het razend snel zeg, duidelijk verschil met je eigen hartslag. Wat ontzettend bijzonder. Ik had niet verwacht dat ik het al zou kunnen vinden en horen, maar dit was een grote verrassing.. Ik ben zo blij!!!!!! P.s. Dat wou ik gewoon even kwijt hihi
Wat leuk!! Kan me voorstellen dat je daar blij van wordt! Lijkt me heerlijk om af en toe lekker te kunnen luisteren naar het hartje.
Ja dat is ook zo, vooral als je d kleine nog niet voelt bewegen is dat erg leuk.. Dit is onze tweede, maar wel net zo bijzonder als de eerste!!
Vraagje: mijn vk gaf aan dat zij voor de 14weken nooit naar het hartje luisteren ivm de vele warmte die met zo'n ding op het kindje wordt 'afgevuurd'. Ze doen dit al jaren niet en gaf aan ook niet te snappen dat gyneacologen dat nog steeds wel doen? Ik snap er inmiddels ook niks meer van, heb jij je daar in verdiept?
Hier ook heel vroeg maar enkele dagen nadien hoorde ik het 2x niet, heb me nu voorgenomen om niet meer te horen want heb 2 dagen in stress gezeten
Ik heb ook een angel sound maar heb altijd me vriend echt nodig om de hartslag te onderschijden, maar ben altijd super blij aks het weer lukt zo weten we ook dat ons kleintje heel druk is, bij de echo's beweegt de kleine altijd heel erg maar zodra we met de angel sound zelf thuis luisteren dan horen we ons kleintje ook altijd druk bewegen
Ik heb er ook nog 1 liggen! Ik deed wel MAX 1x per week zodat het de kleine niet teveel stoorde! En als ik een stress momentje had of er iets was gebeurt ofzo. Bijv met 18 weken viel mijn hond van de kade in bosjes, hing op ze kop net cm bocen ut water... dus ik duik op me buik om mijn hond bij staart te grijpen en haar eruit te trekken... puur instinct... heb toen ik thuis was meteen hartje geluisterd. Had 1u harde buik en toen was alles normaal. Was al blij dat het me teefje van 25kg was en niet me reu van 42kg hihi. Was echt heel raar, bosjes boven het water. Hond en ik hadden niet verwacht dat het 1.5m diep was en water onder lag...
WatIk heb begrepen is dat een angelsound geen hitte of geluid afgeeft en een dopler (die de vk en gyn) gebruiken wel. Daarbij is de kans kleiner dat je hem voor de 14 e week kan gebruiken. Omdat je dan gewoon kans heb om het nog niet altijd te horen Het is zo leuk om te horen! Ook als jij je kindje kan voelen. Ik gebruik hem nog twee keer in de week
Volgens mij is werkelijk alles slecht voor een ongeboren kind.!! Als je alles maar met mate doet en de uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Ik luister geen kwartier en niet elke dag. Ik drink niet, ben gestopt met roken en leef zo gezond mogelijk, naar mijn inzien wat goed is voor mijn kindje. Ik zou overigens als je iets overkomt waardoor je zo harde buiken kunt krijgen of bijvoorbeeld als je bent gevallen toch de vk bellen. Afwijkingen hoor ik niet, en heb ik hem verstand van. Dat het hartje klopt wel niet altijd zeggen dat alles 100% in orde is. Maar goed, ik vond het fijn om de kleine te kunnen horen en echt te beseffen dat ik zwanger ben...!!! Daar geniet ik van. Eindelijk me zwanger voelen en niet meer ziek
Bijzonder is dat he!! Heb dit keer ook het hartje gevonden met 10 weken, de vorige keer pas met 15 weken ongeveer. Vind het zo fijn om af en toe te luisteren. Volgens mij geeft het geen hitte af? Het is alleen niet zo prettig voor het kindje zeggen ze, maar zolang je het niet elke dag uren doet is het niet erg hoor.