Heeft iemand ervaring met het maken van een gipsbuik? Op internet zijn er wel verschillende sites die gips aanbieden maar ik heb geen idee wat de beste is. Het lijkt me heel leuk om te maken maar je moet natuurlijk wel voldoende gips hebben en ik heb nogal een buik dus zal wel veel gips nodig hebben denk ik. Weet iemand ook of je het in een winkel kan kopen ipv op het internet? Verder zou ik het leuk vinden al hier een aantal foto's van gipsbuiken op komen te staan Groetjes Safian
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=gipsbuik Je kan idd in de hobbywinkel gewoon rollen gips kopen, een stuk voordeliger
Je kunt ze volgens mij gewoon bij de prenatal halen. Heb er 1 gekregen met mijn verjaardag en volgens mij zat deze verpakt in prenatal papier.
ik heb deze site van het nichtje van me vriend gekregen, die heeft het daar besteld en ze heeft echt een hele mooi gips buik www.alwaysremember.nl
Zie foto in m'n album, was hier 36 weken zwanger. Had het als cadeau gekregen, maar het was ook net genoeg. Heb na de geboorte Steven's naam en geboorte datum opgeschilderd. Gewoon even googelen, je kunt het zo bestellen.
Mooi! IK had een besteld bij alwaysremember.nl maar het is niet helemaal goed uitgepakt. IK werd gigantisch onwel tijdens het gipsen. Ik hield het niet meer en moest liggen.... Helaas, mijn borsten waren net ingegipst en nu is het helemaal verprutst. Ik ga nu bij een hobbywinkel nog wat gips bestellen en ik hoop dat het de 2e keer goed gaat, dan gaat een vriendin helpen en zal het een stuk sneller gaan hoop ik want dit was echt geen pretje. Hoop niet dat ik mensen bang heb gemaakt maar goed dit is tot nu toe mijn ervaring. Maar als ik plaatjes zie van gipsbuiken vind ik het helemaal geweldig... nog 1x proberen en als het dan niet lukt, jammer dan.....