Rits van mijn Bugaboo reiswieg = stuk

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Rozelief, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Ik heb laatst nieuwe aanvullende bekleding voor onze Bugaboo Cameleon gekocht en toen ik het wiegdekje op de reiswieg wilde bevestigen lukte dit niet, omdat het beginstukje van de rits is losgeraakt. Dit is niet meer te maken, dus er moet een nieuwe rits op gezet worden. Maar ja, het is een rits van 110 cm, waar vind ik die? Iemand misschien bekend met dit probleem die tips heeft?

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Niet bekend met het probleem, maar denk dat een gewone naaiwinkel ze heus wel zal hebben of iig bestellen..

3. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou het gewoon even navragen bij bugaboo zelf of de winkel waar je hem gekocht hebt. Misschien hebben ze een oplossing.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Weet niet hoe poud je wagen is? Maar bugaboo heeft 2 jaar garantie en dat geldt ook op de ritsen.

5. Rozelief

Rozelief Niet meer actief

Bedankt voor het meedenken :)
    Mijn bugaboo heeft geen garantie meer, en ik ben al op zoek geweest in verschillende naaiwinkels voor ritsen, maar de lengte die ik nodig heb en het type rits, heb ik nog nergens kunnen vinden, ook niet online. Ik ga Bugaboo zelf maar even om raad vragen alsikhetnummerergenskanvinden

Nogmaals bedankt!

Deel Deze Pagina