baby snowis

Discussion in 'De babyuitzet' started by Emav, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emav

Emav Actief lid

Aug 25, 2010
    159
    0
    0
    hoi,

heeft iemand van jullie ervaring met baby snowis? heb bijna een maand geleden iets over internet besteld, keurig bestelbevestiging ontvangen, maar sindsdien niets meer gehoord. ook geen reactie gehad op een mail van mij.. :( vind het maar een hele vreemde winkel..

groet!
    emav

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik ken de winkel niet, en kan er eigenlijk ook niet echt veel reviews over vinden :(
    Wat ik raar vind is dat er wel een plaatje opstaat van veilig betalen met ideal maar dit is niet het oorspronkelijke logo die websites normaal op hun site zetten.
    Heb je al contact opgenomen met 1 van de contactgegevens?

tel. : 0228-514048
    mob: 06-41134116

3. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Zou ze idd bellen, dan weet je meteen hoe het zit.

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik ken de winkel wel, want daar kom ik weleens, maar via internet heb ik nog nooit wat besteld.
    Dit omdat ze erg dichtbij zitten en het makkelijker is om zo even heen te gaan.

Mijn ervaringen zijn op zich wel goed met de winkel, ben er altijd netjes geholpen en goed advies gekregen.

Ik kan je dus niet helpen met internet bestellingen, maar mijn indruk was goed van hun.

Ik hoop dat je snel bericht krijgt van ze en anders even bellen.

5. 1988

1988 Niet meer actief

binnen 30 dagen kan je het bedrag laten storneren bij je bank.

6. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik zit naar de site te kijken. tja .. simpel maar met de logo's is niks mis. al zegt dat ook niks die kan je gewoon van internet plukken. maar aangezien er tel nr op staan zou ik die bellen. het kan zijn dat er internet problemen zijn (hebben wij ook een keer gehad. mailtjes kwamen dan ook niet door)
    dus ff bellen.

7. Emav

Emav Actief lid

Aug 25, 2010
    159
    0
    0
    dank jullie voor jullie ervaringen!! ik had ook nog niet betaald, dus als er echt iets fout is gegaan valt het wel mee hoe erg het is, maar vond het een beetje gek.. ik ga morgen inderdaad wel even bellen!

Share This Page