wie nog meer véel bloedverlies in begin zs, en alles ok?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Tord, Feb 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tord

Tord VIP lid

Oct 26, 2009
    7,304
    299
    83
    Wie heeft er ook héel veel bloedverlies gehad in de eerste weken van de zwangerschap (rond week 4 of 5), zoveel als een menstruatie? Hoe is dat verder gegaan?

Bedankt :).

2. anne24

anne24 Actief lid

Dec 3, 2012
    207
    20
    18
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

ik heb rond week 5 eenmalig best veel bloed verloren.. het druppelde eruit zeg maar:p was helderrood zonder krampen.. nu meerdere echos gehad en vorige week et hartje gehoord.. tot nu toe dus alles goed.. spannens blijft het altijd.. maar das ook zonder bloed vind ik

3. sjies

sjies Lid

Jan 27, 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik! Bruin bloedverlies zelfs met buikpijn. In week 5 6 en 7 gehad. Ik moet wel zeggen dat ik het dan een paar keer had, gewoon wat druppels, en dat het dan weer een aantal dagen over was. Heb ontzettend in de rats gezeten maar van de week een schattig bewegend beebje gezien. Dus het kan!!

4. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    ikke met 10 weken...

5. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

Sep 27, 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook! Bij week 5 en week 7, bruine afscheiding, met stukjes rood en donkerrood bloed. Bleek oud bloed te zijn, wellicht nog van de innesteling en/of een erg gevoelige baarmoedermond. Vk zei dat 50% van de zwangeren er weleens last van heeft, ook bloedneus komt vaker voor in zwangerschap kaar als bloed uit je neus komt kijkt niemand er naar vanop.
    Ik ben nu bijna 35 weken, en nooit meer bloedverlies gehad. Dus er hoeft helemaal niets aan de hand te zijn!
    Ik snap echter wel je zorgen, ik heb vreselijk in de rats gezeten en was overtuigd dat het misging, ik was enorm verdrietig maar het bleek gelukkig toch goed te zijn.

Succes!

6. Ganzje

Ganzje Actief lid

Nov 5, 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    ik ook maar na ongeveer 2 weken niks meer gezien.

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik.. En zelfs meer dan een menstruatie. Het liep langs m'n benen. Heb het gehad met 4,5 week en rond 10 weken nog een keer.

Toch is het meisje inmiddels ruim een jaar:)

8. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

Oct 29, 2012
    2,424
    3
    38
    Ik ben morgen zes weken en heb afgelopen week ook last van bloedverlies. Van rozeverlies naar helderrood en weer bruin.
    Ik ben nu vanaf gisteren bloedvrij, maar heb het er niet op.

Afgelopen vrijdag zat alles nog waar het hoorde en donderdag heb ik weer een echo.

Het is doodeng. Hopelijk betekende het niks verkeerds voor je (en mijzelf)

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb bloedverlies gehad in mijn 7e week. Ik dacht dat het mis zou gaan omdat het erg leek op een menstruatie, ook had ik pijn wat leek op menstruatiepijn. Gelukkig is alles wel goed gegaan en ons kindje is helemaal gezond. Op de echo's zag alles er ook normaal uit en ik heb ook geen bloedverlies meer gehad.

10. Username

Username Niet meer actief

Ja ik. Het begon in week 5 en duurde tot en met week 19. Eigenlijk constant bloedverlies. Soms een dagje amper, maar dat was uitzondering. Eigenlijk dagelijks bloedverlies, variërend van veel bruinverlies tot heel veel rood bloed. Stroomde eruit.
    Doodeng! Maar het gaat nog steeds heel goed, nog zo'n 8 weken te gaan hier :)

11. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

Jul 13, 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    ik heb het ook gehad met 6 weken zonder krampen.
    wel mijn vk gebeld en mocht langskomen met de kleine was alles goed

ben nu 19 weken zwanger en alles gaat goed

liefs

12. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Dacht dat ik gewoon elke maand ongesteld werd. Ging naar de dokter met pijn in mn lies en bloedde ook tussendoor weleens. Ik bleek al meer als 14 weken in verwachting....dus ja; het kan...

Share This Page