Gipsen Arm!!!! shit

Discussie in 'De lounge' gestart door Ladylittleangel, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ooow ik baal zo!
    Zondagavond mega onderuit gegaan in bad....gister toch maar even naar het zkh, is mijn middenhandsbeentje gebroken:$:x
    Ik zit met mijn onderarm tot aan mijn vingertoppen in het gips en kan niks!!!!
    Ben bang dar ik mijn klein meid pijn doe met dar gips, kan niks openmaken, mezelf niet douchen...laat staan mijn kleine meid....

Ouders werken gewoon en mijn vriend ook, dus die kunnen mij niet veel helpen, en ik dus in de ziektewet nu....

Wat moet ik nou????

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Lastige situatie inderdaad! Dan heb je je stukje ook niet snel kunnen typen zeker. (Nee hoor, dat is een flauwe opmerking. )

Ik weet niet of je vriend nog wat uren heeft staan dit jaar? Misschien kan hij wat vrije dagen opnemen? Of iemand anders?

Of heb je geen vriendin of familielid of zo die je overdag een beetje zou kunnen helpen met de kleine?

Veel sterkte ermee.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    jeetje meis dat is balen.

maar mischien kan je er een sok of iets om heen doen zo dat het niet zo hard is. en dan het douchen savond;s als je vriend er bij is

4. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    He verdorie meid, dat is klote!
    Kun je niet uitzoeken of je in aanmerking komt voor gezinshulp zolang?
    Ik ben bang dat je verder creatief zult moeten zijn en samen met je vriend een en ander tijdelijk anders zult moeten vormgeven. Kan hij bijvoorbeeld geen zorgverlof opnemen?
    Ik hoop voor jou dat er snel een oplossing gevonden kan worden waar jullie je prettig bij kunnen voelen. Dat het behelpen zal zijn voor een poosje is denk ik onvermijdelijk, maar daar kom je straks zeker weten weer sterker uit!
    Heel veel sterkte meid!

Deel Deze Pagina