Weet iemand waar je zo'n gipsvorm van je buik kan laten maken? Wij willen dat laten doen tegen het einde van de zwangerschap. alvast bedankt
http://www.uniekkraamkado.nl/experiences0.html of deze? suc6 met het laten maken, mijn vriendin heeft er ook 1 is een erg leuke herinnering.
Ik heb hem ook gemaakt aan het einde van mijn zwangerschap, bij always remember had ik het besteld. Een heeele goede service kreeg ik daar!! En het eindresultaat is wel erg leuk geworden. Alleen kon ik het niet staand doen, in het boekje dat je erbij krijgt stond al in dat je er erg duizelig van kunt worden en dat is ook ECHT zo, ik ging bijna van mijn stokje, dit komt omdat gips vocht onttrekt van je lichaam en daar wordt je heel erg duizelig van (hoop dat ik het nog goed zeg, want ik vergeet nog wel eens wat er precies staat) Dus de eerste gipsmal van ons is verknoeid, omdat ik halverwege moest gaan liggen, anders was ik van mijn stokje gegaan. En de gipsmal zakte toen in Ik heb nog een 2e keer weer besteld en toen waren ze heeel erg schappelijk bij always remember, ondanks dat ik het advies niet helemaal in acht had genomen wat zij je gaven heb ik nieuw gips gekregen, want de rest had ik natuurlijk nog. De 2e keer heb ik liggend gedaan, helaas komt de buik dan niet zo mooi uit als dat je staat, maar ik vind hem toch mooi geworden. Ik heb hem deze week net beschilderd, als die klaar is zet ik een foto wel in mijn persoonlijke album. Groetjes Carry
ik heb het ook gedaan, (staat nog wel een foto in mijn album) en het is inderdaad waar dat je duizelig kan worden, je kan je een poosje niet bewegen. dus ik had drinken en wat te eten bij mij staan. en ik stond tussen 2 stoelen in, zodat ik mij daar aan vast kon houden.....ik vond wel dat het ademen een tijdje heel zwaar was.... het eindresultaat is bijna klaar. mijn moeder heeft de gipsbuik nog extra verhard met ziekenhuisgips en ze is hem nu aan het spuiten...(metalic brons) dan nog gaatjes om 'm op te hangen.... als ie helemaal klaar is, zal ik ook een foto in mijn album zetten.
Ik wil hem zelf gaan ophangen, ik denk in onze slaapkamer. Voor mij is het een mooi moment aan mijn zwangerschap, en nu Lynn geboren is heb ik haar handjes en voetjes er op gezet en zelf een tekening gemaakt van ons geboortekaartje en onder op mijn benen staan de handen van mijn zoon, zo is het een herinnering van ons drietjes. Mijn vriend zei nog (voor de grap) En dan maak ik mijn handafdruk nog op je borsten, maar dat doen we niet!!! Hij heeft mij ingegipst, dus het werkje was uiteindelijk door hem gemaakt, dus zijn werk zit er sowieso in! Ik had van de zwangerschap van mijn zoon bijna geen herinneringen, zelfs geen fotoos, omdat ik niet zo,n foto mens ben, wilde ik toch graag iets blijvends aan mijn zwangerschap overhouden, want dit unieke gevoel zal ik niet weer ervaren, want Lynn is toch echt onze laatste! Groetjes Carry