meiden misschien kunnen jullie mij helpen. onze mannetje heeft een favorieten knuffel en dat is een giraffe. nu heb ik al aan iedereen gevraagd of dat we hem van hun hebben gekregen maar niemand heeft hem gegeven ( ik weet het had het moeten op schrijven) nu kan ik dus als enige nog bedenken dat hij in een zwanger zijn doos heeft gezeten alleen weet ik dus niet meer in welke. hebben jullie misschien een idee?!?! thanx ik en dean zouden er namelijk heel erg blij mee zijn als we er nog 1 zouden hebben want hij slaapt namelijk echt niet zonder die knuffel!!
Heb je een foto? Wij hebben namelijk wel girafjes ook, wit met blauw en groen, en die komen bij de prenatal vandaan.
ik heb de zwangerdozen van de prenatal en de etos gehad, en in beide zat geen giraf-knuffel...waarschijnlijk dus een andere doos dan..
mijn vriendin haar zoontje heeft ook een giraffe knuffel. ze kregen deze bij het openen van een rekening bij de Rabobank. wellicht is dat dezelfde knuffel die van haar is wit met blauw en groen als ik t goed heb... hoop dat je hier wat aan hebt. groetjes, Marielle
Je krijgt ook een giraffe knuffel bij de cz (als je daar een zorgverzekering hebt). Als de knuffel oranje met geel is, dan zal die van de cz zijn.
ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen als ik weet hoe het werkt en nee ik ben niet bij cz verzekerd maar bij het IZZ het is gewoon een geel met bruine giraffe..hij is er echt helemaal gek op!!als je hem boven hem houd gaan zijn handjes helemaal gestrekt om hem aan te pakken en daarna knijpt die hem helemaal fijn!!!
ellentje, bij de hema hebben ze ook diverse giraffenknuffels.... maar wellicht als je een foto hebt kan ik zien of het hem is... foto plaatsen is easy, als je een bericht typt zie je naast de A van tekstkleur een soort paperclipje voor de bijlage. Net als bij een email kun je dan gewoon een bestand vanaf je comp uploaden. Groetjes
Wij ook , we hebben er maar 3 omdat hij er met 6 maanden supergek op was.... nu weer een andere favoriet
Welke kleur heeft je giraf? Wij hebben een oranje/gele (playgro) bij de babyfoon gekregen. Als die het is mag je hem hebben hoor.
Zit er geen labeltje meer aan. Dan zou je eens op internet kunnen zoeken. Ik zou overigens niet weten waar je hem kunt krijgen!
nee er zit geen labeltje aan die heeft er ook niet aangezeten! dat maakt het zo moeilijk om uit te zoeken waar die vandaan komt en waar we eventueel een nieuwe kunnen krijgen!!