Hallo, Zoals jullie zien ben ik bijna uitgerekend. En er zijn nu steeds meer mensen die me bellen om te vragen wat ik straks na de bevalling graag wil hebben. Echter we hebben al een dochter en dus nog veel spullen van haar babytijd die we kunnen gebruiken. Maar een hangmatje voor in de box hebben we nog niet. Hebben jullie ervaring met zo'n hangmatje wat je in de box kunt hangen? En klopt het dat de box persé op de laagste stand moet staan om hem er in te kunnen hangen? x Linda
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar hij hangt al wel in de box, en ik heb de vloer op de hoogste stand, dat gaat prima. Het is een hangmat van Prenatal, ik heb hem in bruikleen van een vriendin. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.
JAime heeft er maar 1 keer ingelegen. Ze leek het ok te vinden maar was niet dolenthousiast. Lastig om vast te knopen in je box. Ik zal nog eens proberen of ze het nu wat vindt..al kan ze nu rollen dus weet niet hoe dat dan gaat. Liefs Sens
@Senseemillia: Ik geloof dat je hem maar tot 4 maanden kan gebruiken. Waarschijnljik i.v.m. het draaien. Dus ik denk niet dat je hem nog kunt gebruiken.
Ik heb idd ook het hangmatje gebruikt. Het is alleen maar te gebruiken als je de box in de laagste stand zet of het hangmatje flink inkort. Hier vonden ze het allebei heerlijk om in te liggen. Hij is nu overbodig dus kijk even bij "aangeboden" voor onze hangmat.
Ik heb hem ook (gekregen van een collega). Bij ons moet de box inderdaad op de laagste stand omdat hij anders niet kan "hangen". Dit is mijn 1e kindje dus ik kan je helaas niet vertellen hoe het is bevallen.
Mijn dochtertje lag er vanaf week 1 in en wilde niet anders. sliep er zelfs heel vaak in. Dat was 11 jaar geleden, maar van de hele babyuitzet is dat het enige wat ik bewaard heb Wel met de box op de laagste stand ( maar een andere stand hadden wij toe niet ,dus wellicht lukt het wel op de hoge stand. Dat ga ik komende maand ook maar een proberen.
Onze meiden vonden het helemaaaaaaaaaaaaaal niet leuk! Heb het bij Kian niet eens meer geprobeert want heb dat ding allang niet meer
je hebt ze tegenwoordig ook met een standaard en ook die je later bijv. als schommel kunt gebruiken. ik zag ze bij baby walz.
Je hebt ook draagdoeken die je kunt gebruiken als hangmat, als het een dan niet werkt, heb je de andere optie nog, misschien is het een idee? Ik heb hem van mijn zus en mijn nichtjes hebben er beide heerlijk en erg veel in gelegen. Aan de reacties hier te zien, ligt het dus aan je kindje.