Leuke lakentjes?waar?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Robin77, 28 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Wij krijgen een klein kereltje, en nu ben ik op zoek naar leuke lakentjes. Dus geen hartjes of bloemetjes. Hebben jullie nog tips voor leuke website? De site van villa-vrolijk, kleinezebra heb ik al van voor naar achteren door gespit ;)

2. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
  3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Gelukkig hoef ik daar niet naar te zoeken, want mijn moeder maakt zelf lakentjes voor onze kleine.
    Maar ik ben toch de hele tijd naar babyspulletjes aan het kijken.
    Als ik een leuke site tegen kom laat ik het je meteen weten hier oke?

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik ben helemaal hoteldebotel van Koeka: www.koeka.nl . Met bijpassend wafeldekentje, hartstikke mooi. Ook niet goedkoop...

Cottonbaby vind ik ook leuke spullen hebben.

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Koeka is inderdaad ook erg mooi. Maar ben ik nu gek, of is er voor jongens niet echt heel veel keus? Misschien ben ik ook wel gewoon te veeleisen hoor ;)

6. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
  7. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Koeka is ook erg leuk voor jongens vind ik zelf; aquablauw bijv.

Taftan heeft ook leuke lakens. Maar niet zo stoer, als je liever iets stoerder zoekt. Taftan heeft hele lieve lakentjes met hartjes..... enig al zeg ik zelf!

8. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Kijk ook eens op marktplaats. Ik tik net boerenbont in bij de categorie kinderer en baby's. En een hoop zelfgemaakte lakentjes voor minder geld dan bij bijv cotton baby. Echt leuk. Succes.

9. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Wij zijn nog steeds op de unisex-tour..

Ik heb zo'n deken van Anel gekocht( pooh '05 bruin) Ik zoek er leuke ecru lakentjes bij..
    Ben van de week voor 2 geslaagd.. Ook best wel dure, afgerond 25 euro per stuk.. Maar ja.. vooruit dan maar weer.. Ik vind effenwit eigenlijk ook niet zo fraai...

Ik denk dat ik er nog 1 lakentje en 1 deken bij moet hebben.. Dus nog maar een keer op sneuptocht!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik heb een schattig lakentje van Cottonbaby, inderdaad niet goedkoop, daarom heb ik er ook maar eentje. De rest zijn lakentjes van mijn man en mij van vroeger voor in de wieg. Voor in het ledikant heb ik nog vanalles van mijn dochtertje, eentje van Maud, Prenatal, Kruidvat etc.

11. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jeetje wat een prijzen, ik heb er laatst een aantal bij de v&d gekocht, met gekleurde streepjes en dieren enzo, allemaal blauw en groen... Voor 3-4 euro per stuk. Was uitverkoop, normale prijs was trouwens 7-8 euro geloof ik.

12. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ooooooooooooooooh die site van rodekapjes is leuk! :D

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wat ik me afvraag; hebben lakentjes een nut? Waarom wordt er niet alleen een dekentje gebruikt? Die krengen kreuken als een gek :( En ik ben anti strijken.

Ik gebruik overigens beide niet meer omdat Tobe hier in een dikke winterslaapzak slaapt. Maar ik vroeg het me af. Als het echt heel koud is, doe ik er namelijk nog wel eens een dekentje overheen, maar die lakentjes blijven inmiddels in de kast.

14. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    www.tureluurkids.nl, alleen is de site even onder constructie geloof ik. Hebben hele leuke dingen met bijvoorbeeld lichtblauwe ruitjes of camelkleurige ruitjes. Ook bijpassende boxkleden, boxzakken en aankleedkussenhoezen.

15. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Bij pinka.nl hebben ze ook hoesjes voor om je wiegdeken. Ook erg leuk. Dit mag toch wel? Of is t niet praktisch?

16. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Idd ,Ik doe trouwens nu de deken in het dekbedovertrek. Nog een bijkomend nadeel is dat lakentjes vaak onder de deken wegschieten als je een draaierig kind hebt. En de prijzen die van deze site;s voorbij komen vind ik echt absurd :)

@TS prenatal heeft ook een behoorlijkk ruime keuze aan lakentjes.

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Same here, gebruik ook alleen een dekentje.

Ben ook Anti-strijk. ;)

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  19. fruitella

fruitella Actief lid

28 jan 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    Hallo Robin,

misschien is BaBouche Design wat voor je? Te koop o.a via KidsRebellion.

Succes met zoeken!

Deel Deze Pagina