Girav of soortgelijke kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanLieverd, 28 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    nee een L.

2. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Oh, oeps, nou ja, zoals ik al zei, kosteloos retourneren gelukkig, als de S te klein blijkt, bestellen we wel een paar dingen in maat M. En misschien klopt de maatkiezer wel bij mijn man, je moest ook een bouw kiezen namelijk, dus die heb ik misschien verkeerd gegokt bij jouw man ;).

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    De bestelling van Girav was al binnen. De sweater was goed, maar de pullover en longsleeve hadden te korte mouwen. Nu heeft de M iets langere mouwen volgens de maattabellen en ik denk dat de M ook wel prima zal vallen, dus ik ga nog even kijken of ik nog wat mooie M’s zie.

Ik was wel wat verbaasd dat de mouwen te kort waren, misschien heeft mijn man een iets te hoog aap-gehalte (hij heeft ook wel veel borsthaar) :roflmao::roflmao::roflmao:

4. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Mijn man heeft s/lf bij Girav. 1.92m en 75kg ongeveer met erg lang bovenlijf in verhouding.
    Zit eigenlijk altijd prima en blijft ook mooi. Truien en shirts koop ik vaak als er een aanbieding is. Mijn man houdt niet van (opzichtige) prints, dus kan goed slagen.
    Hij heeft ook wel eens m/lf en dat gaat ook wel maar dat is duidelijk wijder.

5. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ja, ik verwacht ook wel dat s net wat beter zit bij mijn man, maar te korte mouwen is ook niet mooi. En ik denk wel dat de M ook wel zal gaan, de S sluit wel heel mooi aan. Van de sweater waren de mouwen duidelijk langer, dus die houden we en als die goed bevalt, dan bestel ik daar een volgende keer wel weer een S van.

6. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Nog een late reactie maar mijn man is 2.10 en 100-105 kg en daarom extra long fit. Maar niet echt te vergelijken met jouw man dus. Zag in je latere post al dat een deel wel paste.

MamavanLieverd vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina