Eerst wil ik je natuurlijk een heel gelukkig nieuwjaar wensen!!! N.a.v. het topic over gewoontes op oudjaarsdag: Hebben jullie voor de eerste dag van het jaar nog tradities? Ik trap af: Ik begin met puinruimen. Er staat nog veel afwas van vannacht. Als de mist is weggetrokken en de kruitdampen weg zijn doe ik alle ramen lekker open en verschoon de bedden. (dus ga ook wassen draaien) Ondertussen ruim ik de kerstboom op terwijl ik naar het Nieuwjaarsconcert luister. Dan lekker lunchen met man en kinderen. 's Middags gaan we op nieuwjaarsvisite. En jij?
Wij gaan naar de dierentuin. Gister de boom al opgeruimd, en zo kunnen de kids daar even "ontprikkelen".
Hier slaapt alles nog. Lagen er om 1u in. Bik vrienden oud en nieuw gevierd dus heb lekker geen rommel op te ruimen. Straks bedden afhalen en dan naar de nieuwjaarsdienst in de kerk. Om 12u gaat heel de wijk vegen dus helpen we ff mee. Daarna rustig lunchen en vanmiddag nog naar opa en oma. Vanavond kids errug vroeg naar bed en dan ga ik met een vriendin ergens borrelen in de stad.
Wij ga zo eerst naar de kerk. Daarna thuis koffie (met een oliebol) Thuis lunchen en daarna langs mijn oma en mijn moeder voor nieuwjaarswensen. We hebben niks op te ruimen, want we waren gisteravond bij mijn schoonouders.
Wij hebben de vaatwasser al draaien, wasmachine draait, 2 wasjes opgevouwen en gestofzuigd. Man is nu aan het dweilen. Straks even op de koffie naar schoonouders met de laatste oliebollen. Vuurwerk hebben we niet afgestoken dus dat hoeven we niet op te ruimen. Verder lekker rustig. Denk vanmiddag even een frisse wandeling door het bos.
Ik sta stijf van de pcm, ibu, xylo, diazepam en maar een omeprazol erbij genomen XD En nog deze temp, ik geef jou de schuld @GossipGirlxoxo! Jij hebt mij aangestoken! Dus we hebben alles afgezegd vandaag en liggen te braken in het toilet pfft.
Ik ga zo naar de kerk. Man en kinderen liggen nog in bed. Man gaat straks hier beneden even het huis op orde brengen. Als ik dan thuis kom, rijden we naar mijn ouders, daar eten we een hapje en zien we dan ook gelijk mijn zussen + aanhang om ze het allerbeste wensen. Daarna naar de opa en oma van mijn man waar zijn familie dan ook is. Ik baal alleen ontzettend van mijn oor dat zojuist dicht is gaan zitten. Ben weer zo doof nu. Morgen gelijk bellen om uit te laten spuiten. Fijne dag jullie allemaal!
Heel rustig wakker worden met een paar koppen koffie en een oliebol. En daarna ‘puinruimen’. De keuken staat nog vol met afwas van gisteren, omdat de vaatwasser al vol zat. Dus dat ga ik zo aanpakken. Dan lekker douchen of in bad. Daarna de kerstspullen opruimen en een boodschapje doen. En verder vooral relaxen na een drukke, maar gezellige periode.
Rustig opstaan. Man en de jongste slapen nog. Straks naar vrienden kijken die hier de nieuwjaarsduik doen. Vanmiddag naar mn ouders om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Sinds 7u brak beneden zitten. Brakke toestand houdt aan tot uur of 14 dan gaan we op nieuwjaarsvisite. Denk dat mijn vriend nog wel het afval van vuurwerk van anderen uit onze tuin mag plukken vandaag...
Kerstboom opruimen en verder lekker rustig aan. Misschien straks nog wel even wandelen met de hond of zo.
Om en om nog even uitslapen, huis opruimen en na het middagslaapje van de kids op bezoek bij schoonouders.