Hier ook geen girly girl, ik ben niet zo van het tutten. Maar wel gek op voetbal en een hele hoop andere 'mannendingen'. Vroeger heb ik zelf 2 jaar gevoetbald, ik volg het hele wk/ek (dus niet alleen nederland), en voordat ons zoontje er was hadden we seizoenskaarten van Roda. Wanneer er daadwerkelijk een fusieclub komt tussen Roda en Fortuna, zijn we van plan om weer seizoenskaarten aan te schaffen. Verder hou ik van formule 1, auto's, ben ik een kei in bier drinken als we op stap gaan. Vroeger ging ik vrijwel alleen maar met jongens op stap, dus dan leer je dat vanzelf Klinkt raar, maar soms lijkt het alsof ik beter met mannen overweg kan dan met vrouwen
heerlijk he?!?!?!?!?! helemaal top was t ! en wat een leuke afsluiter, dat meneer ronaldo nog even zn shirt uittrok me vriend ligt altijd helemaal in een deuk omdat ik nogal the hots heb voor cristiano en dat terwijl hij toch echt een aantal jaartje jonger is...kan er NIKS aan doen en joyce ik heb t ook gehad hoor, mijn ex hield dus echt NIET van voetbal..dus ik zat op de bank voetbal te kijken en hij zat achter de pc...lekker omgekeerde wereld dus joveli gewoon lekker gaan doen dan wee hoor voetballen niet alleen t voetballen is leuk maar ook alles eromheen op zo'n club vind ik en sandra ik heb hetzelfde hoor...heb meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke, mar ben wel echt een girly girl haha