Nathalie Annefien Linde Olivia Annelot / Annelotte Annefleur Sophia Annesophie Madelief Josephine Anneroos Mirthe Louise Madeleine Jasmijn Rosanne Mirelle Marjolein Liselotte Veronique
Misschien al genoemd: - Danique - Lara - Line (Liene) - Sara(h) - Emilie (op zijn Nederlands uitgesproken: eemieliee, klemtoon op 'lie') - Tess/Tessa/Tesse - Wende Ook niet allemaal mijn soort namen, maar wellicht zit er iets voor je tussen
Mmmm... eens denken; Elin Livia Elena Lauren Louise Vivian Maren Deze stonden o.a. op mijn meidenlijstje. Maar hier moest er uiteindelijk een jongensnaam worden gevonden....
Leoni(e) Tegenwoordig niet meer zo populair, maar des te beter want dan is de naam niet zo gewoontjes. En kak is het zeker, want de halve hockeyclub hier heet zo
Eva is natuurlijk fantastisch . Nog meer fantastische namen: Rosa Florine Sara Marijne Liselot Annefloor Juliet Annejet Elsa
Grappig, je hebt een beetje dezelfde 'eisen' als die wij hadden We wilden alleen ook geen naam die ze haar hele leven zou moeten spellen of die te vaak voorkomt. Het is bij ons Robine Linde, roepnaam Robine geworden. We krijgen erg veel leuke reacties. Ik vind Robin ook leuk maar net wat minder meisjesachtig. Succes met kiezen! Liefs
Hihi zag hier net trouwens ook mijn naam langskomen! Wist niet dat Lara ook eem kakkernaam was! Haha!
wat toevallig wij zijn ook bezig en toch vinden wij dit soort namen ook mooi misschien heb je hier wat aan, damy(nichtje) nija(nichtje) chelsea(nichtje) britt liza eva is een mooie naam zoals jezelf al zegt kim tess milou lieke zover is mijn lijstje,nou ik hoop dat je al wat verder bent dan mij want het is best lastig liefs miranda