Wauw! Bedankt voor zoveel hulp! Vivien/ Vivian vind ik ook nog best leuk! En Eva-Lise ook! Leuk om die twee te combineren. Robine vind ik ook super alleen begint mijn naam ook met de R, is niet zo handig met de post...
Renske. (grapje) Linde nog niet gezien hier in de lijstjes. Een lieve korte schattige nette naam. kennis heeft haar dochterje zo genoemd ik vind hem erg mooi!
Mijn nichtje heet Jade! Zo een leuke naam, is ook een edelsteen he! Verder vind ik Mila en Rosa leuk! En anders misschien Loïs ? Uitgesproken als Lowis
Hoi druif78 Ben je er al uit? Ik heb ook al heel lang namen voor een meisje in mijn hoofd. Misschien heb je er wat aan: Merel Isobel(la) uitgespoken IsObel (Roepnaam Izzy) Lizzy (zal wel heel veel komen nu door Wendy van Dijk) Misschien kan je er wat mee
Haha, ik ben er nog niet uit nee! Maar gelukkig heb ik ook nog alle tijd! Mn favorieten op dit moment: Eva Lise Ise Floor En verder vind ik ook leuk: Florine. Feline Helaas helaas... mn man doet echt moeilijk! Kiest dan liever voor LisA of IsA die ik eigenlijk wel mooi vind maar niet "wauw" doordat ze zo populair zijn. Mijn absolute nummer 1 op dit moment: ,eva, vindt hij niks... ik ben bang dat het echt nog heel lastig gaat worden!
Wat vind je van de naam Isabeau???? Ik vind het persoonlijk geen kaknaam, maar wel een hele nette naam. Zo gaat ons dochtertje in iedergeval heten die ieder moment kan komen
Ik vind FLORE echt een prachtige naam, past misschien mooi in je rijtje met Floor en Florien... Ken ook nog een Florinthe... Mare Marin Marinthe
Bedankt voor het meedenken! Mn man zegt op alles zo'n beetje nee, behalve Lisa en Isa. Moet zeggen dat ik Lisa wel leuker begin te vinden, maar twijfel door de populariteit. Maar dat is met "Eva" ook zo natuurlijk! Verder kennen we geen kinderen die zo heten. En als wij m mooi vinden...? Flore en namen eindigend op "e" ( Ninthe, Isolde, Marinthe enz) vinden we beiden niet zo. Julia: leuk!!! Mn man vindt het "mwah" ( Geen nee!!!)