Yesss!! Vanaf 25 augustus komen er weer nieuwe afleveringen Criminal Minds! Zit daar al zooooo lang op te wachten! O en ben ook zo blij dat The Big Bang Theory weer uitgezonden gaat worden!!
goed dat je het zegt Was het eerlijk gezegd alweer vergeten moet het wel opnemen helaas maar goed, dat is niet anders
He wat leuk. Ik dacht daar niet eens meer aan zolang geleden was het. Ik ga het wel opnemen. En zondag nieuwe afl. van 24!!!!
Helaas, geen juichsmiley!! Ik werd gék van al die herhalingen, maar nu komen tenminste weer nieuwe afleveringen van m'n favoriete series!
Hier ook!! Ben benieuwd wanneer daar weer nieuwe afleveringen van komen. Vanavond criminal minds!!! Vind alleen altijd dat ze veel te lange periodes tussen de nieuwe seizoenen laten. Zo weet je toch niet meer wat er ook alweer gebeurde? Ik niet in ieder geval
Dat vind ik inderdaad ook jammer! Maar ik ben wel blij dat het nu weer zover is voor CM! Ik moet het helaas opnemen, want ben druk met m'n afstudeeropdracht en bovendien is mijn vriend ook fan van NCIS en Criminal Minds dus dat neem ik altijd op als hij er niet is (hij is nu aan het werk, vrachtwagenchauffeur dus onregelmatige uren). We kijken het graag samen dus neem ik het dan op voor van 't weekend of een avond dat hij wel gezellig thuis is.
joehoe eindelijk weer nieuwe afleveringen zit nu dus aan de buis gekluisterd haha maar nu ff plaspauze!!
Yep het waren er altijd 2 en dat houden ze gelukkig zo Maarre.. niets verklappen he, ik moet ze nog kijken *frons*