Meiden, Wat me nu toch weer gebeurt...Ik snap er werkelijk niks van. Sinds onze verhuizing in november problemen bij de KPN. Nu het nog steeds niet verholpen is hebben we besloten over te stappen naar UPC. Alles is al in werking en ik heb de apparatuur en alles al in huis. Nou kijk ik net in mijn mailbox en zie ik daar 2 mails. 1 van tele2 en 1 van Online. Allebei om ons welkom te heten als klant met informatie over wat we besteld hebben enzo...Maar we hebben helemaal niks besteld????? Hoe kan dat nou????
Heel snel internet? Met Tele2? Dacht het niet.. Als ik ooit nog eens de kans krijg zou ik er serieus over nadenken om daar eens even flink een aantal mensen in elkaar te trappen.. Ben totaal niet agressief aangelegd maar wat zij ons allemaal geflikt hebben?? Dat zorgt ervoor dat ik al moordneigingen krijg als ik een Tele2 folder in de bus krijg.. Straatverkopers kunnen me ook maar beter niet aanspreken Ik zou er heel snel voor zorgen dat je niet aan die klootzakken vast komt te zitten, TS!
mijn ouders zijn zeer tevreden over tele2 en al jaren. Maar volgens mij is overal wel wat. al hoewel ik laatst een klacht had bij upc en dat ik bijna schrok, ik werd gelijk gebeld naar aanleiding van Jawel 1 email en ze kwamen zelfde week nog langs. schok!
ja heb het heel goed gelezen. Tele2 ben ik nu aan het bellen. Online is al opgelost. IEmand aan de Laan van verhof in Rijnsberg heeft zich aangemeld op onze gegevens. Maar dit is geannuleerd.
hier ook al heel lang zeer tevreden met tele 2. maar 3 aansluitingen lijkt me inderdaad wat veel. ik hoor trouwens wel heeeeeeeeel erg veel bagger over kpn vooral in het afhandelen van dit soort dingen en klachten. dat duurt rustig maanden.
Ook bij Tele2 de boel opgelost en geannuleerd. Helaas stond bij hun echt alles op onze gegevens...Kloppende gegevens (dus daar moet ik sowieso achteraan) Zou ik met die straatnaam die ze van online hebben gegeven en de aanmeldingsmails naar de politie kunnen??? Of doen die er dan niks mee?
zou zeker proberen. Wel erg raar dat iemand anders op jullie adres aansluit. Weet je ook wie het kan zijn? omdat ze een plaats noemden?
Ik zou wel gewoon aangifte doen en zeker dat andere adres meenemen hoor. Als alles ingevuld is met kloppende gegevens kan er wel eens fraude gepleegd worden. En misschien weten die mensen daar op dat adres er helemaal niets van af en hebben zij ook zoiets. Werd ons bij ongeveer hetzelfde probleem bij Ziggo geadviseerd.
dat dacht ik ook, misschien spam?? om mensen te lokken?? zal toch even bellen, want sommige mensen vinden het "grappig" om mensen een abbo aan te smeren op iemand anders hun naam en adres, tich keer gezien toen ik bij KPN werkte. uit eindelijk is het een dikke rompslomp op dit weer af te krijgen omdat je vaak direct aan een jaar contract zit.
Nee, tele 2 heeft zijn eigen, dat is transcom. Ziggo en UPC zijn samen gegaan Ziggo heeft deze namelijk over gekocht. en deze callcenter zit gewoon in de Ziggo gebouw. KPN heeft ook zijn eigen.