Hoiiiiii, Heb vanmorgen mijn allereerste echo gehad en alles was goed, ben zo blij Moest spontaan huilen ervan toen ik het hartje zag kloppen, zo bijzonder!! Mannetje kon zich ook met moeite inhouden. Dacht zelf al 7 weken ver te zijn, maar de echo meette 6 weken en 2 dagen en het kleintje is 5,5mm. Over 2 weken hebben we weer een echo, kijk er al naar uit. En hoop dat alles goed blijft gaan. Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk hihihi. M'n banner laat ik even zo want volgens mij heeft de gyn niet zo netjes gemeten als het hoort. De kruisjes konden nog best ietsjes lager naar beneden en naar boven. En blijf nog er nog even erbij dat ik al 7 weken ben, eens kijken wat het echo aparaat dan weer zegt, moet dan naar een ander ziekenhuis. Liefs een gelukkige yach
Super! Gefeliciteerd!! Ik ook gisteren een goede echo gehad. Mooi kloppend hartje, 7 weken oud... 0,9 cm!! Wij over 2 weken weer terug!
Gefeliciteerd meid!!! Ik heb morgen 10 over 12 de echo. Zit ook in spanning. Jij hebt al duidelijkheid, ik nog eventjes wachten
Gefeliciteerd Bij mijn eerste echo dachten ze ook dat ik minder ver was dan gedacht. Maar toen ik weer een aantal weken later kwam zaten we wel weer goed op het aantal weken wat ik eerst had berekend. En bij mijn 3e echo zat ons kleintje zelf weer iets verder. Dus bij jou zou het idd de volgende keer ook zo kunnen zijn dat je toch verder bent. In iedere geval, geniet er van!!
Caruli : dank je wel meid, ik volg jou verhaal ook en ben ook super blij voor jou en partner! Nogmaals gefeliciteerd en wens je een voorspoedige zwangerschap. Stralend : Bedankt, lief van jou! Hoop voor jou dat het ook gauw raak mag zijn meis. Ik heb de hoop nooit opgegeven, na 2 en een half jaar is het ons eindelijk gelukt. Zwelgje : Dank je wel. Wat fijn, super he die echo. Ben blij dat jij ook een goede echo had, nu lekker ervan genieten. Gefeliciteerd!! Tinusf : Bedankt! leuk joh, jij ook van harte gefeliciteerd. Ik mag ook over 2 weekjes weer. Geniet ervan meid. Lovemychild : Wat spannend voor jou morgen, eindelijk mag je je kleintje ook zien. Wens je alvast veel plezier en moge je een super mooi hartje zien kloppen! Hou je ons op de hoogte? Mama1984 : Bedankt! Bij jou dus ook een kortere berekening dan je werkelijk was. Ik weet gewoon zeker dat ik 7 weken ben want 3 weken geleden testte ik positief 2 dagen voor NOD. En mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie is 6 mei. Dus dan kom ik zelf op 7 weken, maar goed we zien het dan over 2 weken weer. Jij ook nog gefeliciteerd en wens je een voorspoedige fijne zwangerschap! @ ik blijf maar smile'n vandaag hiihihihihi
Hey Jojo, bedankt. Wat spannend, het komt nu wel wat dichterbij he. Wens je veel succes en ook gefeliciteerd namens mij.
Klopt vóór de echo was het nog zo onwerkelijk, maar zodra je je kleintje zo ziet liggen in de bm, wow een onbeschrijfelijk mooi moment