Sorry dat ik zo kom binnenvallen maar heb even jullie advies nodig. Gisteravond om 24:00 heb ik nog even een test gedaan.( Een digitale van Tobenobe) En ja hoor, na 2 minuten kwam er Pregnant te staan. Heb de test nog even ingepakt met behoorlijk veel kriebels... en leuk onder de kerstboom gelegd voor mijn vriendje die bijna thuis zou komen. Hele nacht natuurlijk amper geslapen door de zenuwen en ongeloof dus ik net hup uit bed om toch nog even een testje (tobenobe digitaal) te doen maar dit keer met ochtend urine. En nu staat er dus serieus... Not pregnant. Snap er helemaal niks meer van. Het moet toch bijna wel aan de testen liggen aangezien er maar 8 uur tussen deze testen zit. Heb er nog 1 liggen en ga die NU doen...
Heb je wel andere urine gebruikt of dezelfde... Zijn meer meiden die later op de dag beter testen dan ochtend
Dezelfde... omdat ik wilde testen of het aan die test lag. Is toch raar dat ik gister avond laat wel positief test na een heledag drinken. En dan nu met geconcentreerde urine negatief test. Lekker onduidelijk allemaal Ik ga vanmiddag maar een stel nieuwe testen halen van een ander merk.
Haal even een aantal goedkope testen (action, kruidvat ofzo) dan kun je helemaal los! Lijkt me echt heel naar ik hoop dat de volgende 10 allemaal keihard positief zijn en die digitale gewoon stomme testen waren!
Key ja inderdaad, ik ga vanmiddag even wat goedkope testen inslaan! erg frustrerend dit! Olifantje Ja eergister heb ik die kruidvat 2 voor 5 gedaan, geen streep op te bekennen.. Cilliecill Oh dat wist ik niet, ik dacht dat als je eenmaal een bepaald aantal HGC hebt dat het dan niet gelijk minder kan zijn. Ik hoop dat het gewoon nog lekker aan het schommelen is en dat ik snel weer een positieve test in handen heb Ik zie trouwens in je banner dat je over 3 dagen kan testen... ik ook officieel!
Ik testte in het begin van een zwangerschap 's middags ook altijd een donkerder streepje dan 's morgens. Dus er is nog hoop! Ben benieuwd naar je testen straks!! Snap dat het heel spannend is voor je.
Ik testte ( voor mijn NOD tenminste ) in de morgen negatief, en in de avond positief. Sowieso waren mijn strepen in het begin in de avond donkerer. Geef de moed nog niet op!
Oh wat fijn om te horen dat sommige van jullie later op de dag beter testen dan sochtends. Jullie hebben me weer wat hoop gegeven :d
Hoeveel dpo zit je nu? Ik zou even urine opsparen en vanmiddag weer een gewone streepjestest doen.. Hopelijk komt het door de hcg-schommeling.. Soms hebben digitale testen meer hcg nodig, misschien zit je net op het randje van positief of negatief.
Flora01 ik denk dat ik 10 december mn eisprong had.. Dus dan ben ik nu 12 dpo? Als ik de afkortingen een beetje beheers
Ze worden verkocht op sensitest.nl en er word gezegd dat het betrouwbare nieuwe testen zijn. Je kan er 5 dagen voor je verwachte menstruatie al testen. Maarja ik ben al een beetje klaar met die testen. Ben trouwens wel misselijk vandaag. En moet veel plassen.
Ai want ik heb al eens gehoord dat dit soort testen niet betrouwbaar zijn... Ik zou toch eens een streepjestest zoals de kruidvat doen...