De testen van sensitiefst vind ik zelf ook helemaal niks... Test er altijd negatief mee!!! Heel apart... Succes met de andere testen! En wellicht op NOD een nog betere streep!
Ik heb net getest en geen streep te bekennen. Ik ben er nu wel een beetje zeker van dat die digitale test een fout was.. Dus lieve meiden, kijk uit voor die tobenobe test, je zou nog wel eens teleurgesteld kunnen worden.
Hmmm das niet leuk nee!! Wat gezegd werd over dat HCG schommelt klopt niet volgens mij hoor... T verschilt wel per persoon, maar volgens mij kan die alleen maar stijgen. Wel hangt het af van hoe geconcentreerd je urine is. Hopelijk alsnog een positieve test voor je!
Ja het is behoorlijk spannend.. Heb er eerder een negatief gevoel over dan positief maar je weet natuurlijk maar nooit! Heb wel al 2 dagen dat zeurderige ongesteldheidsgevoel.
Negatief getest! Had het ook wel verwacht. Het was dus gewoon een lange cyclus en heb mijn vruchtbare periode eerder ingeschat!
Ja ik baal ook. Vorige keer had ik zo'n nette cyclus. De vorige was 37, en nu zit ik weer op dag 37... Dat wordt heel veel geduld hebben iedere maand... Pff! En hier dus nog spannend....
Irritant he.. ik zit nu op dag 38. Maar de vorige 2 maanden allebei 34, dus ging nu weer uit van 34. Ben nu een half jaar gestopt met de pil. Ben benieuwd of ik ooit een regelmatige cyclus ga krijgen. Hoelang ben jij al gestopt?