Hoi allemaal, Vanmorgen een testje gedaan, ondanks dat ik het gevoel heb dat het deze ronde beslist niet raak zal zijn. Tot mijn grote verbazing zag ik binnen de afleestijd IETS. Kraste per ongeluk met mijn nagel erover heen, dus een 2e test gedaan. Vorige maand had ik ook een vaag streepje, maar volgens mij is deze iets duidelijker. Ben bang voor een indroogstreep, hoewel ik daar niet echt ervaring mee heb. Graag jullie mening: Na 5 min: Na 10 min:
Ik ben helemaal beduusd , het zou heel onwerkelijk zijn. Denken jullie dat deze lichte streep al effect zou hebben op een clearblue?
Ik heb nog nooit een indroger gehad met kruidvat testen alleen omo wit of zwanger (hoe licht de steep ook, zwangerschap bevestigd door ivf poli) Ik zeg dus voorzichtig gefeliciteerd
Ik ga een sprintje trekken naar de kruidvat voor extra testen en een CB. Het klinkt een beetje ranzig. Maar ik heb voor de zekerheid mijn urine bewaard. Kan ik deze ook nog gebruiken voor een volgende test?
Ik zeg zwanger. Dat zijn echt geen indrogers. Op hoeveel DPO zit je? Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Edit: CB zou het wel moeten doen denk ik.
Lieverd dit zijn echt geen indrogers hoor!! Gelukkig voor een van ons goed nieuws deze maand!! Hopelijk blijft t goed gaan!! Liefs x x x
Gefeliciteerd zijn echt geen indrogers.. en een cb kan zeker wel.. mijn streepje was veel lichter en het lukte ook.. met zo'n duidelijk streepje zou het zeker lukken..!
Wow! Zowel action als CB digital geven zwanger aan!! Helemaal vergeten om een test te kopen met zwangerschapsindicator. Greep meteen naar de groot verpakking, omdat ik had verwacht dat het niet waar zou zijn. Zo nog maar een keer naar de winkel voor nog een CB en dit keer met zwangerschapsindicator! Ongelofelijk.... we zouden het MMM traject ingaan!!