Gister bij de gyn 25 april al.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door jackie, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jackie, de kijkoperatie was goed, en ze vonden gelukkig niks. We hebben besloten een half jaar toch spontaan zwanger te worden, want de kans zit er in zei me gyna. Als ik voor september nog niet zwanger ben dan beginnen we ermee.
    Heel veel succes morgen, dat alles positief zal zijn.
    Liefs Jolie

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Gelukkig hebben ze niks gevonden Jolie. Hoop dat het dan toch spontaan mag gebeuren.
    Ik ben aan de gyn vergeten te vragen wanneer je eigenlijk weer seks mag hebben na de operatie, bedoel.....het gebeurd toch net voor je eisprong.
    Ik zal de mijne zo maandag of dinsdag hebben...

hou je op de hoogte

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ze doen het expres voor je eisprong, omdat dan zeker is dat je niet zwanger ben. En je kan gewoon weer na de operatie weer aan de klus.
    Groetjes Jolie

4. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Jackie veel succes morgen!

5. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Nou het is allemaal achter de rug. Hoewel de uitslag positief is, is het toch ook wel dubbel.
    De gyn zei dat het vloeistof vrijwel direct uit de eileiders kwam wat heel erg goed is, en dat er verder geen verlkevingen of iets dergelijks zat. Hij kon alleen zien dat ik een ontsteking aan de blinde darm had gehad omdat daar wel verklevingen zaten. Ik vroeg hem of hij hem ook kon zien de blinde darm.....haha nee dat niet zei die......nou dat klopt wel want die hebben ze toen meteen verwijderd zei ik hihi grapje tussendoor kon hij wel waarderen.

Maar goed de uitslag is dus dat ik theoretisch gezien gewoon zo vruchtbaar als wat zou moeten zijn. Helaas laat mijn lichaam me toch in de steek daarom is het ook zo dubbel. Natuurlijk ben ik blij dat ik verder niks mankeer maar waarom wil het dan niet lukken?

Verder qua pijn valt het reuze mee. Heb gister heeeeeel veel geslapen.
    Ik moest me om 9uur melden en om 11uur reden ze me de OK in.
    Ben lekker gaan slapen en werd om kwart over 12 wakker. Schijn ook heel emo te zijn geweest bij mijn ontwaken maar dat weet ik niet meer.
    Er zitten 2 hele mooie kleine sneetjes in mijn buik net onder de navel met 2 hechtingen en 5cm daaronder met 1 hechting. Me buik trekt wel iets maar verder mag het geen naam hebben. Dus het valt me 100% mee.
    Wel bloed ik nog wat na maar ach als dat het enige is. De napijn in de schouder heb ik ook eigenlijk nog niet zo heel veel.

Nou meiden dat was mijn verhaal als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel.
    Ga me zo even lekker douchen want je voelt je nog wel wat vies hoor

XXX Jackie

6. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ben heel blij voor je dat alles is mee gevallen, en dat je lichaam van binnen ook gezond is.
    En over dat dubbel gevoel kan ik ook over mee praten. Ik vraag me ook dan af waarom is het nog niet raak, maar aan de andere kant denk ik dan weer het is de tijd nog niet om zwanger te zijn. Ik hoop voor je dat je nu snel zwanger wordt.
    Groetjes Jolie

7. Niet meer actief

hoi Jackie!
    Ik heb gisteren ook die kijkoperatie gehad, ben op dezelfde tijd als jij geopereerd.Mij viel het ook ontzettend mee.Ook bij mij was de uitslag goed.Pijn in m'n schouder was wel irritant hoor, werd alleen minder als ik plat bleef liggen.
    Ik begrijp dat dubbele gevoel wel hoor, ik zit er ook mee.Als het gewoon kan waarom is het dan nog niet gelukt?
    Ik heb alleen die samenlevingstest niet gehad, dus daar ga ik nog ff achteraan. Veel succes verder en dat we allebei maar binnen nu en 3 maanden zwanger mogen zijn, nu zijn we nl EXTRA vruchtbaar!

8. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Ha Carmen,
    Dezelfde dag operatie ? hihi grappig.
    Hoe ist met jou nu?
    Hier gaat het allemaal heel goed vandaag weer begonnen met werken. Alleen zitten mijn broeken niet zo fijn. Heb dagen in joggingbroek gelopen.
    Verder ja dat dubbele. Ik vind het inderdaad ook fijn dat ik verder helemaal gezond ben hoor en ja jolie in dat opzicht denk ik ook het moet mijn tijd nog niet zijn maar nu onderhand zou ik het wel willen.

Carmen ..... Lekker aan de klus geweest trouwens hihi manlief kon het vrijdag al niet meer houden en hebben nu bovengemiddeld geklust hihi en dat lag al erg hoog.

Hoop dat het voor ons nu heel snel raak mag zijn.

Oh ja de samenlevingstest was wel heel apart ik mocht zelf even kijken naar de zwemmers. Nou er zat nog genoeg vaart in hoor bij mijn vriend zijn zwemmertjes. Succes ermee.

En hou me op de hoogte he

9. Eendje

Eendje Lid

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Wij zijn ook al heel lang bezig (sinds sept '04) en medisch is er niets gevonden bij ons wat een zwangerschap in de weg kan staan. We hebben alle onderzoeken gehad, alleen dus geen kijkoperatie. Wel een HSG. Heb met de gyn nooit gesproken over een operatie, maar zou daar misschien een antwoord komen waarom het nog niet wil lukken? Wat denken jullie?
    Ik ben wel 1 keer zwanger geweest, 2 jaar geleden, maar dat eindigde in een miskraam, misschien daarom geen opertie?

10. Niet meer actief

Als die hsg goed was is die kijkoperatie volgens mij niet nodig.Tijdens die operatie spuiten ze de eileiders door en dat gebeurt ook tijdens hsg...

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Dat denk ik ook ja.
    Ik heb een operatie gehad omdat ik ooit een eileiderontsteking heb gehad dan doen ze geen HSG.
    Maar je krijgt ook niet echt een duidelijker antwoord dan. Bij mij hebben ze ook niks gevonden.

Carmen.....vraagje
    Ik heb onder me navel een grote blauwe plek sinds zondag. En nu voelt dat ook echt hard aan en is heel gevoelig heb jij daar ook last van?

12. Niet meer actief

Nee, geen blauwe plek te bekennen.
    Voelt alleen een beetje beurs aan en die wond die trekt een beetje.
    Zou het niet komen doordat je zo snel weer bent gaan klussen?Tegen ons was verteld dat we een week onthouding moesten hebben.
    Plus dat ik geen 'haast' heb, want ik heb de operatie na mijn eisprong gehad, dus moet eerst nog ff ongi worden..

13. Niet meer actief

@Eendje, Ik heb die kijkoperatie ook gekregen omdat er in eerste instantie positief op chlamydia getest was.Afgelopen dinsdag kreeg ik te horen dat het gelukkig 'vals' alarm was.Die kijkoperatie stond al gepland voor woensdag.

14. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Daar is ons niks over verteld Carmen dat we aan onthouding moesten doen, vroeg het me wel af....maar niet meer gevraagd was zo duf.
    En bovendien heeft ie me heel lief behandeld hoor maar ja zijn libido is zo hoog :oops:
    En zo zie je maar hoe verschillend de ziekenhuizen zijn. Bij mij moest het juist voor de eisprong gebeuren.
    Nou hier gaat het gelukkig weer beter de spijkerbroeken zitten weer steeds beter.
    Hoop voor je dat het de volgende ronde raak is...

15. Eendje

Eendje Lid

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Dank jullie wel voor jullie wel voor jullie snelle antwoord, ben nu toch iets gerustgesteld.
    Na zo'n lang tijd wil je gewoon een keer antwoorden krijgen...
    Tuurlijk zijn we hardstikke blij dat alles goed is, maar we hebben nog steeds geen antwoord waarom het dat nog steeds niet is gelukt...
    We willen zo graag uit die onzekerheid...

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    Logisch wijfie, dat willen we allemaal maar helaas hebben we het niet zelf voor het zeggen.
    Ik ken mijn lichaam inmiddels door en door weet zelf een week van te voren als ik aan de diaree ga (is me laatst overkomen hihi)
    Het doet alleen niet dat wat ik wil.
    We zullen toch met ze allen geduld moeten hebben en moedertje natuur lief behandelen.....

Deel Deze Pagina