ik zit dus nu ongeveer op de helft van me periode. Gister heb ik een echo gehad omdat ik veel steken links onder in de buik had. En omdat ik 5 maanden geleden een bbz heb gehad toch maar even laten kijken.. Nu zagen ze geen zwangerschap. dat lijkt me logisch. maar wel op de echo een ei of follikel te zien. Maar voor een follikel was het te klein want wat 2,3 mm ongeveer dus lijkt me dan een ei te zijn. dus een bloedtest gehad en die gaf aan niet zwanger. Maar kan je als je nog 2 weken tot je nod te gaan heb aan een bloedtest al zien of je zwanger bent? en wat zou dat ei of follikel zijn geweeest help help help. Oh ik woon in turkije duus beetje taalbarriere en hoop dat jullie iets zouden weten.. En als het een ei was. Heb ik dan nog kans op zwangerschap deze maand of juist niet
In een follikel zit je ei Het hoort dus bij elkaar. Een follikel klapt open waar het eitje uit komt (=eisprong). Een eisprong vindt plaats als de follikel zo'n 20 mm is. Weet je zeker dat het 2,3 mm was en geen 23 mm. Ik zou juist zeggen dat je eisprong elk moment kan plaatsvinden. Ook dat kan pijn geven namelijk. Dus nog ff klussen en hopen op een posi test over 2 weken.
hey hey ja thanx nee weet zeker dat die mm corrct zijn... ik weet dat uit een follikel een ei komt. maar daarom vraag ik me nu juist af of het dan een follikel geweest is op de echo of me ei.. voor een follikel is die veel te klein zoveel dagen na ons.. en het was ook echt maar 1 ei/ follikel