gister echo gehad en was niet goed

Discussion in 'Miskraam' started by ano, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    kabouter sinterklaas hahahahaha, wat lief!!!! dit jaar nog geen st.klaas voor ons, maar volgend jaar gaan we helemaal los! Hij krijgt wel al cadeautjes van opa en oma en bij ons in het dorp zullen we de intocht van St.klaas zeker gaan bezoeken. Dan kan ie alvast wennen aan Kabouter Sinterklaas en de Pieten:D Kerst doen we dit jaar even zonder familie, maar lekker met zijn 3tjes thuis.

Ik ben nog er nog niet helemaal bovenop na de mk en heb écht behoefte aan vrolijke dingen. Gelukkig is mijn zoontje supervrolijk, dus dat maakt alles weer wat makkelijker. Merk dat ik nog wel erg emotioneel ben. Als ik mijn zoontje zo blij zie, krijg ik alweer tranen in mijn ogen omdat ik zo gelukkig ben. Zie ik een roodborstje op de heg, hop wéér tranen. WEG MET DIE HORMONEN, WAAR BLIJFT DIE CHOCOLADE!!!!????;):D

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Ik leef helemaal met je mee! En begrijp wat je bedoelt!
    Las idd al dat jullie kerst met z'n drieen vieren, gezellig! weet niet precies wat er aan de hand is, maar is misschien ook dubbel voor jullie!
    Hier worden alle feestdagen met mijn fam gevierd ivm met het onverwacht overlijden van iemand heel dichtbij! Zal allemaal heel dubbel zijn...

3. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

hier ben ik weer terug van het ziekenhuis... jullie geloven het nooit... bij de 2de echo bleek een baby van 5 a 6 weken en we hebben ook een kloppend hartje gezien... wat een wonder he...

liefs kus een heel blij meisje

4. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

Sep 24, 2009
    1,125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @suzy wat een super goed nieuws! Was je dan minder lang zwanger dan je dacht? Is het nu helemaal zeker dat alles goed is?

5. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    volgens hem zou ik 5,5 week ongeveer zijn en dit zag er goed uit... fout kan het altijd gaan natuurlijk maar ik blijf positief nu!!

ik hd nu eigenlijk 9 weken geweest dus ik denk dat die kleine langer onderweg was dan normaal...

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @suzy, gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

7. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    dank je!!! als ie nu zo sterk is na een bijna miskraam toch op te duiken na een enkele dagen en dan ook nog een kloppend hartje laat zien ga ik uit van een bikkel... en ga ik ook van het positieve uit........

8. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    sorry tamar zie nu van jou net miskraam van een 2de achter de rug wat erg zeg... echt kl*te gewoon heel veel sterkte

9. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    jeetje wat is er veel gekletst:)

Suzy,Gelukkig dat alles nu goed is .
    Gefeliciteerd.

Kirrebir,heel veel sterkte met de curretage.

Tamar,Gelukkig gaat het weer beter met je.
    Volgens mij vroeg jij wat voor honden ik had,De hond die overleden is was een maltezer.
    Dan heb ik ook nog een rottweiler,Engelse stafford en een kleine hond een kruizing.
    Dus heb er nu nog 3,lkkr druk.

April,Niet te hard roepen he dat het bloeden minder is.;)
    Sint maarten dat hebben wij hier nooit gedaan.

Noukje,Dus bij jouw ook al weer minder bloed,gelukkig.

En iedereen lekker aan het klussen (en dan bedoel ik in huis).:D

En ik had ergens gelezen dat iemand weet niet meer wie vroeg hoe de miskraam is ervaren ivm met werk.

Bij mij was er heel veel begrip gelukkig mijn baas zei gelijk als je thuis wilt blijven geen probleem neem je tijd.
    En toen ik 3dagen na de miskraam er weer was vroeg hij is het niet te snel gaat het wel.
    Was wel prettig.
    Ik had alleen 1 collega die had ik gebeld de dag voor ik moest werken (want ik lag die dag al heel de dag in bed)want het bloeden werd steeds erger dus ik dacht laat ik alvast bellen dat ik bang ben dat het niet gaat.
    En zij is er voor als er zieken zijn en ze zegt altijd zelf je kan altijd bellen hoor.
    Dus ik bel haar en ohhh wat had ik n spijt dat ik dat zelf deed en niet mijn baas had laten doen.
    Ik belde en heel het verhaal uitgelegd en ik vroeg kan je voor me werken?Toen ging ze zuchten dus ik moes echt op mijn tong bijten en dacht reageer maar niet erop en ze ging even in der agenda kijken.
    Toen zei ze nee sorry ik kan niet er staat in mijn agenda dat mijn zus jarig is .
    Kijk ik vind het niet erg dat ze niet kan maar dat zuchten.:x
    Maar goed ze heeft de pech dat mijn zusje en moeder er ook werken en zij werken met zijn 4en daar.
    Dus die zijn voor mij gaan werken.
    Maar erg collegiaal.
    En nu wil ze deze week zelf vrij maar helaas iedereen is bezet:)

Zo dat was mijn lange verhaal.
    Heb nu ineens kiespijn.
    Dus morgen naar de tandarts.

10. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Wow meiden, wat hebben jullie veel gekletst, gezellig hoor! Ik heb net een stapel strijk weggewerkt. En net even op de site van Intratuin gekeken. Daar wil ik morgen even naar toe voor wat leuke spulletjes voor in huis.

@ Tamar: ik stel mn kinderwens ook niet uit voor de mexicaanse griep, er is altijd wel wat waardoor het niet uitkomt. Oeh spannend ik zie aan je banner dat je over week waarschijnlijk je nod al hebt!

Ohja en ik voel me stiekem ook veel beter nu ik niet zwanger ben. Je bent als zwangere toch onzeker of het allemaal wel goed zit. Iedere keer als je naar het toilet gaat toch weer kijken of je niet bloed enz. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Maarja zwanger zijn is ook heel erg bijzonder en speciaal!

@ April: he vervelend zeg dat je vandaag meer bloed bent verloren. Zolang ik nog bruinverlies heb wil ik nog niet denken aan sex. Eerst mn lichaam maar eens de tijd geven om goed schoon te maken van binnen.
    Als je nog niet helemaal klaar bent om voor een tweede kindje te gaan dan moet je het ook niet doen. Geef jezelf de tijd, en als jullie af hebben gesproken om in het nieuwe jaar voor een tweede kindje te gaan dan is dat toch prima.

Over testen: ik heb niet meer getest en ook geen testen in huis. Maar las hier op de site dat een aantal meiden getest hebben totdat ze een negatieve test hadden. Dit om te checken of het HCG uit het lichaam verdwenen was. Vandaar mijn vraagje, omdat ik hier helemaal niet aan gedacht had.

@ kirrebir: ik ben twee weken thuis geweest. Op mn werk zijn ze er erg goed en begripvol mee omgegaan, gelukkig!

@ st Maarten: mijn dochter is bijna 14 maand, dus ze kan nog niet zelf langs de deuren ;) Goed dat je dit noemt April, was het al weer vergeten... ik ben hier ook niet mee opgegroeid. Ik ben geloof ik een keer met school mee geweest met een lampionnentocht.

@ Sinterklaas: ook al is mn dochtertje nog maar 13,5 mnd, we gaan zaterdag wel naar de intocht van sinterklaas kijken. Ik vind het zelf ook altijd een erg leuk kinderfeest! Wij geven onze dochter een paar kleinigheidjes maar verder niet. Er staan nog een aantal grote dozen speelgoed boven op zolder van haar verjaardag. Ze zal wel goed verwend worden door haar opa's en oma's denk ik.

@ Suzy: wauw meid, wat een wonder!! GEFELICITEERD!!! :) Ik duim voor je dat het goed blijft gaan. Wat zei je gyn van het verschil van 4(!!) weken?

@ Ano: wat fijn dat ze bij jou op het werk ook zo begripvol zijn. Ik zie aan je banner dat je nod over 4 dagen al is, spannend hoor! Of je nou zwanger bent of niet, het is sowieso fijn om te weten hoe je cyclus is na de miskraam.

11. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja over dat verschil zei hij eigenlijk niet zo veel....

hij zei alleen dat het er goed uit zag maar paste bij 5 a 6 weken... en er was een kloppend hartje te zien dt maakte bij mij veel goed...

12. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    weet iemand hoelang je trouwens een positieve zwangerschapstest kan hebben na een miskraam?
    Ik had vorige keer getest en toen was hij helemaal wit.
    Maar was ff benieuwd...

13. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    @ Suzy Jeetje wat een geweldig nieuws!!! Een kloppend hartje is toch wel héél hoopgevend! En inderdaad, jouw kindje is een echte bikkel!!!! :)

@ Ano geen idee hoelang een test positief blijft na mk, maar wil er best ter inspectie een testje tegenaan gooien.

@ Noukje, mijn zoontje kan nu net een paar maanden 'los' lopen, dus voor hem is het wel superleuk even bij de buren langs te wandelen, al is het maar voor het idee van de lichtjes en het aankloppen bij de buren. hij wil nu ook aldoor al bij iedereen de tuin in lopen, en nu mag het dan eindelijk écht.:D Hij zingt en danst ook zo graag; lalalalalalalala, daar gaat hij dan door de kamer. Wat is dat heerlijk om te zien! We hebben een hoop lol samen. Mama doet altijd lekker mee.

Er zijn een hoop dingen met mijn lichaam gebeurd de afgelopen jaren, dus voor mijn gevoel is het wijzer nog even rust te nemen en helemaal weer op krachten te komen. Ik zou nog dolgraag een kindje willen, maar dan moet ik wel lichamelijk en geestelijk helemaal 'in balans' zijn. Ik merk dat er nu na de mk een hoop oud verdriet uit komt. Ben normaal iemand die gewoon lekker doorgaat,maar denk dat dit er toch flink heeft ingehakt.

Hoe gaat dat nu bij jullie met de emoties? Zou het nog echt vooral de hormonen zijn?

In elk geval, zo'n mooi bericht als dat van Suzy doet ook weer een hoop goed, he. De wonderen zijn de wereld nog lang niet uit!!!:)

14. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    Dat is inderdaad heel dubbel voor jullie.:( Heel veel sterkte toegewenst.
    Hier ook verdriet. Er is in een een paar jaar gewoon teveel gebeurd, dat we nu gekozen hebben ons even terug te trekken en samen te genieten. We willen ook gauw op vakantie om even weer adem te kunnen halen. De familie heeft hier begrip voor, hele relaxte ouders gelukkig.:)

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @april, ik zou ook wel op vakantie willen, maar manlief heeft het te druk en voor warme zon moet je ver.........en daar hou ik wel van!
    Fijn toch om even lekker met z'n drieen te zijn kan je bij wijze van spreke in je pyama kerst vieren, of misschien wel echt in je pyama! :D;)

@noukje, dat is echt een normale cyclus, dus voor mij op z'n vroegst ongi na de curettage! En deze maand telt helaas niet mee, we mogen niet van de gyn :x Die banner is voor de sier zullen we maar zeggen.

@ano, gezellig zoveel honden, wij hadden vroeger ook altijd een hond! Nu hebben we zelf twee brits kortharen, je weet wel van whiskas katten! Maar dan een grijze (lilac) en een chocolate!
    Ik weet niet hoelang je nog positief test na de miskraam....

@ suzy, geeft niks hoor!

Ik ga zo met dochterlief naar het Sinterklaasjournaal kijken!
    Zaterdag naar de intocht.....en dan schoentje zetten, ik heb er al helemaal zin in!

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    Ik heb net even een vraag op de site van het rivm gesteld over de mex griepprik. Misschien een gekke vraag omdat er nog niet zoveel bekend over is, maar wat de bijwerkingen op de lange termijn zijn? Als het goed is hoor ik het binnen 2 werkdagen......

Vanmiddag even bij de juwelier geweest voor de 2 hartjes in mijn ring, maar dat wordt erg duur, zo'n 70 a 80 euro! Het moest dan naar de handgraveur......daar moet ik nog eens goed over nadenken!

17. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    April,heb je al een inspectie gedaan???:p

Tamar,Zo dat is nogal duur zeg.
    Snap dat je erover na moet denken.
    Dat sinterklaas vieren lijkt mij ook erg leuk als je kinderen heb.
    Vroeger vond ik het zelf ook helemaal spannend.

Hier,Vandaag naar de tandarts geweest.
    Hij heeft mijn kies tijdelijk gevuld en moet terug komen om hem te laten trekken.
    Gelukkig want ik blijf tobbenmet die kies.
    iedere keer komt de pijn weer terug.

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    2,263
    3
    38
    Hallo meiden,

Weer een berichtje vanaf het werk. Ik heb gisteren geen tijd/ zin gehad om te laptoppen. Ben lekker in huis bezig geweest en naar Intratuin geweest voor leuke spulletjes.

@ Suzy: ik hoop dat alles goed gaat en je binnenkort weer een super mooi echo hebt!

@ April: ik begrijp het wel hoor dat je even rust wilt. En wat gaaf zeg dat je zoontje los loopt/danst/zingt haha. Echt leuk! Genieten hè zo'n klein dreumesje. Wij genieten ook volop van ons meisje, echt heerlijk zo'n minimensje.

@ Tamar: waarom mag je van je gyn deze maand er nog niet van gaan?

@ Ano: ik heb eigenlijk geen zwangerschapstest meer gedaan sinds mn miskraam. Ik las net je andere topic, denk je dat je zwanger bent of denk je aan een valse positieve test i.v.m. hcg van je vorige zwangerschap?
    Heel spannend voor je. Ik hoop op een goede afloop!

Pff klinkt niet prettig je bezoekje aan de tandarts.. wanneer moet je terug?

19. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

Oct 20, 2009
    1,556
    0
    36
    NULL
    NULL
    nouky thanks

kus

20. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    noukje,Ik twijfel heel erg.
    Maar denk dat het toch nog hcg is van de miskraam.
    Alleen toen heb ik getest en was die wit.
    Maar toen heb ik misschien niet zo goed gekeken ofzo.
    Of niet goed de tijd in de gaten gehouden.
    Maar mijn kwalen waren allemaal weg maar lijken nu weer terug te zijn.
    Maar ik wacht nu gewoon nog even met nog een keer testen.
    Het is erg lastig omdat ik ook niet weet wanneer ik ongesteld moet worden.
    pfff erg vervelend allemaal.

En ik moet terug naar de tandarts als ik weet of ik zwanger ben of niet.
    Als ik niet zwanger ben mag de kies eruit anders moet ie nog even blijven zitten.

En hoe is het bij jullie???

Share This Page