Goeiemorgen, Het is rustig hier! Ik heb 's avonds ook niet zoveel zin meer om achter mn laptop te kruipen merk ik. Zeker niet als ik gewerkt hebt. Ik verlies nog steeds bruin/oud bloed. Ik had eigenlijk wel gehoopt dat het nu zo'n beetje over zou zijn. Als het maandag nog niet over is neem ik contact op met de gyn. Dan ben ik nl al 3 weken aan het vloeien (inclusief de week voor mn mk) en het mag toch zo langzamerhand wel eens over zijn. @ Ano: spannend voor je meid. Ik hoop dat je snel uit deze onzekerheid bent. Maar je hebt al een test gedaan zeg je na je mk en die was wit, als er een streepje had gezeten had je dat echt wel gezien lijkt me. Wanneer wil je weer gaan testen? Vandaag nog een dagje werken en dan lekker weekend. We willen morgen naar de intocht van Sinterklaas gaan kijken. Ik hoop dat het droog is. Fijne (werk) dag meiden!
goedemorgen, Ja het is zeker stil hihihi. Ik zit vaak savonds op mijn werk even achter de computer om bbij te lezen. Als ik thuis ben heb ik er ook vaak geen zin of tijd voor. ik had gisteraaf nog een testje gedaan en weer een heeeeel licht streeepje. Ik ben helemaal in de war. Ik wacht nu gewoon echt tot volgende week met testen. Of misschien word ik in de tussentijd al ongesteld. Noukje,Vervelend dat je al zo lang vloei. Ik had begrepen dat je nog 2 tot 3 weken na de miskraam nog bruin oud bloed kan verliezen. Tenminste dat zei de gyn. Ik heb dat niet gehad van mij ging het naar rood en toen helemaal niks meer. Leuk hoor naar de intocht van de sint. Ik moet werken maar de sint komt aan vlakbij het werk dus dat word een druk middagje. Maar wel gezellig vind ik. Hier,Dalijk naar de dierenarts. 1 van mijn hondjes heeft epilepsie. Begin van dit jaar ineens gekomen zeg maar en toen medicijnen gehad maar de laatste tijd gebeurt het weer vaker. Dus nu even bloedprikken om te kijken of de medicijnen nog wel worden opgenomen in het bloed. Dus word weer even een spannend middagje..
@ Ano: oh meid wat spannend zeg!! Het zou zo maar kunnen dat je weer zwanger bent. Dat zou echt geweldig voor je zijn Mijn duimen draaien voor je. Ah wat sneu voor je hondje dat hij epilepsie heeft. Sterkte bij de dierenarts vanmiddag. Over het vloeien: ik wist niet dat je zolang oud bloed kon verliezen. Ik hoop gewoon dat het snel minder wordt want aankomende week (vanaf dit weekend) is als het goed is mn vruchtbare periode. En daar wil ik graag gebruik van maken
Goedemorgen, Hier alles ok..... Vandaag doen we het rustig aan, lekker vrij! Morgen naar de Sint, heb er zin in.... Ik heb in totaal ook bijna 3 weken bloed verloren. @noukje, ik mag deze maand niet zwanger worden, de gyn vertelde dat voornamelijk de reden is dat je dan niet weet wanneer je eisprong is en hoe lang je dan zwanger bent. Het is dus eigenlijk om die onzekerheid te voorkomen. @ano, succes bij de dierenarts! Verder alles goed met de andere meiden, lijkt nu zo rustig de afgelopen dagen, het is ook nooit goed! Dan te druk dan te rustig...
@ Tamar: gezellig hè dat de Sint morgen weer aankomt. Wij gaan morgen ook kijken, ik hoop wel dat het een beetje droog blijft. Anders is er ook niet veel aan. De reden die je gyn noemt is wel wat voor te zeggen, eigenlijk precies dezelfde reden als je stopt met de pil. Dan wordt ook aangeraden om eerst een menstruatie af te wachten.
@noukje,Ik snap dat je daar gebruik van wilt maken @tamar,eigelijk wel grappig dat gyns zo kunnen verschillen van mening. Die van mij zei je kan vanaf morgen weer zwanger worden hoor. Ik zei kan ik niet beter wachten. Hij zei nee hoor als je weer zwanger bent dan is je lichaam er klaar voor voor een nieuwe zwangerschap. Maar groot gelijk hoor dat je wacht. En yoehoe waar is de rest?????
Ben ik weer! Gisteren ook even bij Intratuin geweest om gezellige dingetjes te kopen. Verder lekker de computer een dagje gelaten voor wat het is. Zat er de laatste tijd zo vaak achter. Kwam vooral door de mk en omdat ik het erg fijn vond met jullie erover te kunnen praten. Laatste bloedverlies was 2 dagen terug, ben nu alweer 2 dagen bloedvrij, hoihoi!!! Krijg ook gelijk weer zin in mijn man. Dus denk dat mijn lijf weer terug is van weggeweest. Ik ga straks beginnen met die ovutesten. Dan zit ik op de 11e cyclusdag. Da's vroeg genoeg toch of moet ik nog wachten? Heb 6 tests, dus 6 dagen. We gaan nog wel wachten met zwanger proberen te worden tot het nieuwe jaar. Ik ga zo ook wel even een zwangerschapstest doen, effe kijken hoe het met dat hcg zit. @ Tamar Leuk Sinterklaas!!! Wij gaan hier ook wel even naar de intocht kijken en zondag is de intocht in het dorp hier, denk ik. St. Maarten was heel leuk. We zijn maar bij 2 buren geweest, maar dat was al spannend genoeg. Onze buurkinderen lieten ook vol trots hun lampionnen zien. Mijn kereltje vond het allemaal erg interessant. Zag er zo lief uit met zijn lampion, die voornamelijk over de grond sleepte en bijna net zo groot was als hijzelf. Kerst in pyama klinkt ook niet verkeerd. Als het een beetje knap weer is, gaan we lekker naar het strand of bos voor een wandeling. Zo niet, dan wordt het vast pyama! @ Ano, spannend zeg!!!!!!! Wat zou dat gaaf zijn voor jullie!!! Ik ga duimen!!! Sterkte met je hondje. Hoop dat het beter zal gaan met hem. Wij hadden een aantal jaren terug een oude kat gevonden met epileptische aanvallen, dat is zo naar om mee te maken en dan natuurlijk vooral voor het arme diertje zelf. Op het moment lijkt onze oude cavia er ook niet zo'n zin meer in te hebben, van de zomer was haar vriendinnetje al overleden. Vind het altijd zo naar weer een beestje kwijt te raken. Da's het nadeel van dieren hebben, dat ze niet zo heel oud worden en je zo vaak afscheid moet nemen. @ Noukje wat irritant dat je nog bloedverlies hebt. Hoop dat het over is als je vruchtbare periode er is!!! @ suzy veel geluk gewenst, gaat vast helemaal goedkomen bij jou! Zo ik ga even testen. Experiment gaat beginnen en jullie horen het zo!!!
De uitslag: zwangerschapstest geeft een héééél licht roze streepje. Dus zal nog wel een beetje in mijn lichaam zitten. ovulatietest: geeft ook een héééél licht roze streepje, betekent hopelijk dat mijn eisprong in aankomst is, dus mijn lijf doet het nog, hoera! Betekent waarschijnlijk dat deze cyclus weer een is van ca.28 dagen. maar dat weet ik over een paar testen zeker. Zou het wel weer fijn vinden mijn oude vertrouwde cyclus terug te krijgen na 26 maanden.
april, Klinkt leuk sintmaarten. Hier echt nog nooit gedaan. Zielig is het afscheid nemen he van die diertjes. Ik heb ook een traantje gelaten toen mijn cavia na 4 jaar dood ging. Ze liep altijd gewoon tussen de honden. Die waren bang voor der. Dus ook een heeeel licht streepje. Nou ga ik toch ook weer twijfelen. Maar bij mij is de mk nu 3 weken geleden. Maar ik wacht gewoon tot maandag dan ga ik pas nog een keer testen. Vorige zwangerschap heb ik ook een paar dagen gewacht toen ik al overtijd was. Maar toenhad ik echt het gevoel zwanger te zijn. Nu niet zo heel erg eigelijk. Ach we zien het wel. Jullie horen het nog. Allemaal veel plezier bij de aankomst van de sint.
@ Ano spannend. Ja, die twijfel blijft he, lastig hoor. Ik las op de gebruiksaanwijzing van de zwangerschapstest dat hcg tot wel 9 weken na een miskraam of bevalling in je lichaam kan blijven. Maar ja, je kunt dan toch evengoed zwanger raken, ondanks dat hcg lijkt mij. Dus volgens mij heb je net zoveel kans als gewoonlijk. Alleen is het verwarrend met testen inderdaad. Daarom heb ik dus die ovu-testen gekocht, zodat ik in ieder geval zekerheid heb wanneer mijn eisprong plaatsvindt. Dan weet ik ook wanneer ik ongesteld moet worden. Jij had je ei wel duidelijk gemerkt, zei je. Klopt het dan ook daarmee precies dat je nu over tijd bent? Lastig voor je hoor. Ik ga duimen! Misschien heb je bij je test volgende week wel een hele dikke vette roze streep, nou dan kan het toch echt niet missen! Ach ja, die lieve beestjes. Nu is een van onze poezen ook al een beetje ziekig. Ze eet en drinkt gelukkig wel, maar je merkt dat haar iets dwars zit. Waarschijnlijk een haarbal ofzo.
Hallo meiden, Even snel een berichtje van mij. Zometeen een boterhammetje eten en als ons meisje wakker is gaan we naar de Sint kijken. @ April: wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent na het testen! Ik hoop voor je dat je je cyclus weer snel terug hebt. @ Ano: hoe was het bij de dierenarts? Spannende tijd voor je/ jullie. Mijn duimen draaien nog steeds voor een goede afloop Fijne dag/ weekend!!
Oh en vergeet ik toch helemaal te melden dat ik sinds gisteravond 18.00 uur tot aan nu geen bruin bloed meer verloren heb. Zou het dan nu over zijn... ik hoop het!
@ Noukje Het is vast over bij je! Bij mij ging het net zo. De laatste dag had ik enkel heel lichtbruine afscheiding en de dag erna was het over en tot nu is het nog steeds weg!
april,Daarom ga ik ook nergens vanuit hoor. Bij mij in de gebruiksaanwijzing stond daar niks over maar heb kv 2 voor 5 eurie gebruikt. Ahh zielig dat je kat ziekies is. Noukje,De uitslag van het bloedprikken bij de dierenarts weet ik pas over 10 dagen. Volgens mij is het bruinverlies ook over dan hoor.
@ ano, Dat is nog even afwachten dan voor jou en je hondje! Volgens mij ligt het er ook aan of je een curettage hebt gehad of een natuurlijke miskraam! Of je wel of niet gelijk weer mag beginnen. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent, met dat lichte streepje! Je was bij je miskraam toch ook in de 1e ronde zwanger? @noukje, fijn dat het bloedverlies over is, nu je cyclus afwachten! Hoe was het bij de Sint? @ april, Een eisprong, jippie! Heb je foto's gemaakt van je zoontje met zijn lampion? Gezellig toch? Hier vanmorgen naar de Sint geweest, helaas kwam hij hier al erg vroeg.....En het regende pijpenstelen! Maar dat mocht de pret niet drukken! Paraplu mee, regenpakken aan en gaan! Vanavond mag ze haar schoen zetten en een liedje zingen! Sinterklaas kapoentje, die heb ik haar van de week geleerd! Ik heb Memorie van Hopla gekocht, ben benieuwd hoe ze het vind......... Ladies, fijne avond!
tamar,Is zo leuk joh die kleintjes en sinterklaas. Ik vond dat vroeger ook zo een spannende tijd. Ja ik was vorige keer ook in ronde 1 zwanger. Had niet eens een echte ongi gehad zonder pil.
Hallo meiden, helaas vanmiddag toch nog wat (wel weinig) heel lichtbruine afscheiding verloren. Toch wel weer balen, maarja wie weet was dit het laatste? (haha dat denk ik al dagen, we blijven positief!) Sinterklaas kijken was leuk. Het liep wel wat uit en toen de sint eindelijk langs liep, ging het paard wel erg snel voorbij Maar het was een gezellige middag. Daarna nog even wat gaan drinken. @ Ano: nog even afwachten dus tot je de uitslag hebt van het bloedprikken. Wanneer ga je er weer een zwangerschapstest tegenaan gooien? @ Tamar: wat jammer dat het zo regende tijdens de intocht van de sint. Heeft je meisje wel genoten? Ik ben erg benieuwd wat ze van haar cadeautje vindt, morgenochtend! @ April: ook gezellig gehad vandaag? Edit: ik heb ook nog even gekeken voor een Pandora bedeltje. Ze hebben een engeltje maar die was helaas uitverkocht. Dus binnenkort terug voor die bedel. Helaas hadden ze geen vlindertje. Wel een sterretje maar die vond ik erg duur. En vond een engeltje ook wel toepasselijk.
noukje,Een engeltje is ook leuk toch? Vervelend dat je weer bruin verlies heb. Word je gek van he iedere keer denk je nou is het weg maar nee hoor daar is het weer. Hier,weeer kiespijn probeerde net te gaan slapen maar ga niet lukken. Pff morgen maar een weekend tandarts bellen want dit is niks. Ik ga volgende week nog een keer testen dus word vervolgd!!!
Goedemorgen, Ze vond het zo leuk, ze vertelde dat het paard alles had opgegeten (water en suiker) Daarna zag ze haar kado en ging het zo lief open maken..... We hebben het spelletje memorie gelijk gedaan en ze begreep het al best goed! @noukje, je bruinverlies zal toch echt wel zo ongeveer het laatste zijn........ Ze was helemaal onder de indruk, sliep daarna 3 uur! En de regen, daar heeft zij geen last van..... @ ano, vervelend kiespijn, heb je de tandarts al gebeld? Hoop dat hij iets voor je kan doen. Want stel dat je zwanger bent mag je ook niet teveel pijnstilling innemen...
Hallo meiden! Wij gaan vanmiddag weer sinterklaas kijken, maar dan hier in het dorp. Hij komt zowat langs ons huis, lekker makkelijk dus! Na het bruinverlies van gistermiddag tot op heden weer niks verloren. Ik hoop maar dat het nu echt over is @ ano: hoe is het met je kiespijn? @ tamar: wat fijn dat het sinterklaasbezoek en het cadeautje in goede smaak is gevallen bij je dochter! @ April: hoe is het met jou?