hee dames Heb net besloten even een 'forum-pauze' in te gaan lassen. Ipv de computermomenten ga ik me richten op mijn gezondheid. Mijn conditie is nul en ook al ben ik nog maar kort geleden zwanger geweest, ik ben een paar onnodige kilo's aangekomen, weeg nu 71 kilo, terwijl dat er 68 waren (en in lang vervlogen tijden 63, snif. ) Ik heb me na de mk flink laten gaan qua eten.... Wil mijn 'strakke pakjes' weer aankunnen zonder dat blubberbuikje er doorheen te zien Was zo trots dat ik mijn figuur weer terug had na mijn bevalling, was zelfs slanker dan voor mijn zw. Heb nog nooit hoeven afvallen, dus ik ben zeer benieuwd. Als het niet lukt...gauw verschuilen achter een zwangere buik. Hee meiden, ongetwijfeld zien jullie me nog af en toe hoor, maar niet meer dagelijks dus. Tot gauw!!! Liefs voor jullie allemaal! (eens kijken of ik kan afkicken van jullie)
Dames, Wat kletsen jullie veel zeg!! @ Tamar: lekker hoor een dagje vrij. Al een hoop kunnen doen? Succes morgen bij het prikken! @ Kirrebir: troost je mannetje maar lekker! Vervelend dat hij zich zo voelt. Hopelijk heeft hij vandaag een betere dag. Helaas heb ik nog steeds (wel heel weinig) bruinverlies. @ ano: hoe is het meid? Is je menstruatie al een stuk minder geworden? @ April: wat jammer dat je minder online komt, maar wel begrijpelijk hoor. Ik merk aan mezelf dat dit forum erg verslavend werkt. Ik wil je veel succes wensen met afvallen! En hopelijk kom je nog eens met ons kletsen. Dikke knuffel voor jou!
hey dames, Tamar,Toch ook nog erger geworden die ongi.] Spannend morgen voor de prik. Veel succes. Noukje,sjonge jonge dat bruinverlies blijft maar he. Ik vind het ook best verslavend dit forum. Iedere dag ffies snel een kijkie nemen. April,Jammer hoor.....Maar snap t wel. Wel even laten weten als je ongi ben he???? Ik ben ook altijd best wel heftig ongi maar dit is iets meer als normaal bij mij. Kirrebir,Verwen je mannetje maar is goed. Die van mij heeft ook echt zitten huilen. Altijd zon stoere vent maar met een klein hartje. Hier gaat het vandaag wel weer iets beter. Alleen nog wel veel bloedverlies. Vooral vannacht. Ik was bang dat mijn bed eronder zat. Maar dat was gelukkig niet het geval. Ik ga zo mijn kerstspulletjes is uit de schuur toveren. als dat lukt tenminste. De schuur moet nodig opgeruimd worden.
Mijn hele verhaal staat onderaan te lezen, maar na onzekere weken met bloedverlies en op dit moment al drie weken lang durend, is de miskraam begonnen sinds zondag. sinds zondag buikpijn, heftige bloedverlies en verlies af en toe stolsels en weefsel. donderdag heb ik een echo om te kijken of alles weg is, en anders moet ik een curretage ondergaan. ik hoop dat het allemaal snel voorbij is. op naar een volgende ronde, met hopelijk meer geluk.
Flower,Wat vervelend...Heel veel sterkte.. Heb je het vruchtje al verloren??? Hopen dat alles weg is bij de volgende echo!!
Goedemorgen meiden, Sinds gisteravond t/m nu geen oud bloed meer verloren. Maarja wat niet is kan nog komen. Al hoop ik dat het nu toch echt weg blijft en ik volgend week gewoon ongi wordt. Toch weer spannend! @ ano: hoe is het vanacht gegaan met het bloedverlies. Is het al minder geworden? @ Flower: ik maak uit je onderschrift op dat jullie een paar onzekere weken achter de rug hebben. Vreselijk hè, niet weten waar je aan toe bent. Ik weet er helaas ook alles van. Ik hoop voor je dat je lichaam het vrucht(zakje) zelf afstoot zodat een curretage je bespaard blijft. Ik wil je veel sterkte wensen de komende periode.
@Tamar: nog een fijne vrije dag gehad gister? Hoe was de workshop? En het bloedverlies, is het al wat minder? Succes met prikken vandaag! @april: jammer dat we je hier minder gaan zien, maar wel begrijpelijk! Ik was voordat ik zwanger werd al een paar kilo te zwaar, die moeten er ook eigenlijk echt vanaf. De "zwangerschapskilo's" zijn er door het verdriet eigenlijk meteen weer afgegaan, maar ik merk dat ik me nu ook weer op allerlei slechte dingen stort. Dat moet aan deze kant ook echt afgelopen zijn. Succes er mee en met alle andere zaken die je bezighouden! Hou je ons af en toe op de hoogte? Veel liefs! @Ano, hoe voel jij je vandaag? @Flower: wat verdrietig... Heel veel sterkte er mee! Hoe gaat het vandaag? Heb je nog veel pijn? @Noukje: hopelijk is het nou echt afgelopen met bruinverlies!
Heb trouwens net even een zw test gedaan en hij is helemaal negatief, geen streepje te zien! Dus het lijkt erop dat de hormonen uit mijn lijf zijn. Nu op naar een positieve test!
@kirrebir,Gelukkig dat ie negatief aangaf.Erg raar om dat hier neer te zetten. Des te eerder word je weer ongi. Heb je je mannetje nog verwend??? @noukje,En oud bloedverlies weggebleven?? Hier gaat het weer een stuk beter hoor. Bloedverlies is nu op een normale menstruatie gaan lijken gelukkig. Kreeg net een mail (ik had toen ik zwanger was me aangemeld)van prenatal. En daar stond heel groot bijna 3,5 maand zwanger gefeliciteerd en dan een aanbieding erbij. Zo ik dacht dan was ik ver geweest hihihi. Helemaal vergeten mezelf af te meleden voor dat soort dingen.
Hoi hoi! Vandaag toch nog wel wat heel licht bruinverlies gehad. Maarja het is niet anders. Ik ben vandaag ook nog eens gebeld met een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek! Ik heb er zin in! @ kirrebir: "fijn" (raar om dat op een zwangerschapsforum te zeggen) dat je een negatieve zwangerschapstest hebt. Op naar een hopelijk erg snelle positieve test voor jullie. @ ano: heerlijk zeg dat het bloedverlies een stuk minder is geworden. En erg confronterend die mail van Prenatal. Dat doet me aan iets denken, ik moet me nog afmelden voor de kraamzorg en een melding maken aan de zorgverzekering. Nog steeds niet gedaan!
@ ano: maandag al! Kan ik me van het weekend goed voorbereiden op het gesprek. Het zou echt heel erg leuk zijn als ik die baan krijg, maar ik ben vast niet de enige die op gesprek mag komen
Super spannend Noukje! Ik ga heel hard voor je duimen! @Ano: heel confronterend, zo'n mail. Ik kreeg op de dag van mijn curettage van de verloskundigepraktijk een brief toegestuurd over zwangeren en de mexicaansegriepprik. Terwijl ik ze al een paar keer aan de telefoon had gehad na de foute echo... Ik heb mijn best gedaan om mijn mannetje te verwennen. Ik hoop dat hij dat ook zo ervaren heeft
Hoi Noukje, het waren zeker onzekere weken. ik heb vanmorgen weer een echo gehad, en het is schoon. mijn hcg was 200 en moet volgende week weer bloed prikken. en dit moet ik blijven doen tot de hcg helemaal weg is, dit kan tot nog wel 6 weken duren. ik mag wel weer zwanger worden, dus we gaan er weer voor!
@Kirrebir ondanks dat ik op de echo niks heb gezien, ben ik er toch wel verdrietig om. verder gaat het beter. geen pijn meer, en het bloedverlies word al minder.
@ Kirribir: bedankt! Slecht zeg dat je van de vk toch nog een oproep krijgt voor de vaccinatie. Lijkt me toch wel dat JUIST een vk begrijpt dat dit soort post confronterend kan zijn voor iemand die een slechte echo/ miskraam heeft. Maarja helaas is het zo dat waar mensen werken fouten worden gemaakt. @ Flower: wat fijn dat ze je in het ziekenhuis zo goed in de gaten houden. Volgensmij is het wel zo dat zolang er hcg in je lichaam is je geen eisprong hebt (correct me if I'm wrong!). Ik hoop dat je weer heel snel een positieve test in handen hebt.
Ik vind het trouwens wel apart dat er zo'n verschil is tussen de informatie die iedereen krijgt van haar gynaecoloog. Ik heb eigenlijk niks gehoord over wanneer ik er weer voor mag gaan of wat dan ook. Het enige wat ik heb gehoord na mijn curettage is wanneer ik het ziekenhuis moest bellen, dat ik wel 2 weken zou kunnen vloeien en dat mijn menstruatie tussen de 4 à 6 weken zou komen. That's it! Flower: als ik dan lees dat bij jou je hcg in de gaten wordt gehouden en alle info die de anderen hebben gekregen... Dan zit ik wel bij een flut ziekenhuis dan zeg! Ik heb pas weer een controle op 23 december, dat is dan 6 weken na de curettage. Maar misschien heb ik zelf te weinig gevraagd... @Flower: natuurlijk ben je nog verdrietig! Het is ook niet niks wat je hebt meegemaakt!
@noukje,Dat word dan spannend maandag heel veel succes. @flower,logisch dat je verdrietig bent hoor.Het is toch allemaal niet niks wat je meemaakt. @kirrebir,Die gyn van mij zei het uitzichzelf bij de laatste afspraak die ik had. Maar op het moment dat ik de eerste echo had vertelde die heel weinig over de miskraam. Ik was ook nog een beetje in shock dus heb zelf niks gevraagd. Maar toen ik thuis kwam kwamen de vragen maar gelukkig beld emijn vk om te vragen hoe de echo gegaan was en die heeft alle vragen beantwoord. @hier,Nu alleen nog maar oud bloed verlies. Ik heb nog nooit zo'n heftige korte menstruatie gehad. Ik heb waarschijnlijk vanmiddag een nieuw autotje gekocht. Hij moet nog even gekeurd worden en dan beslis ik definitief.
Hoi, hoi, Ik heb flinke hoofdpijn van een veel te drukke week....Ik ga morgen wel even terug lezen, maar laat jullie even weten dat ik jullie niet vergeten ben........ Liefs
@ kirribir: tsja ik heb dan geen curretage gehad maar hier is de informatieverstrekking ook erg slecht hoor. De gyn had mij niet verteld hoeveel bloed ik ging verliezen en hoe lang het heftige bloeden aan mag houden. Ik heb in het ziekenhuis wel een echo gehad op de dag dat ik de mk had, dus heb nu geen controleafspraak meer. @ ano: wat fijn dat je menstruatie bijna over is. En wat gaaf zeg, een nieuwe auto. Wat voor iets is het? @ Tamar: balen zeg van je hoofdpijn. Doe lekker rustig aan en we zien je wel weer verschijnen.