@Noukje: dus jij wist ook helemaal niet hoe en wat. Echt lastig hoor. Het ligt volgens mij echt aan de betreffende gyn. Ik heb bijna al mijn info van dit forum en vooral van jullie hier! @ano: spannend, een nieuwe auto!! Nu hopen dat de keuring positief uitvalt en dan lekker scheuren. 8) Fijn dat het al weer bijna over is. Hoe gaat het met de emoties? @Tamar: Kom maar lekker even bij, wij gaan nergens heen! Ik heb vanavond even gezellig bij mijn oma gegeten. Nu met een kopje thee thuis op de bank. Morgen alweer de laatste werkdag deze week!
@ Kirrebir: ik heb ook al mn info van dit forum/ internet. Ik heb ook niets gevraagd aan de gyn omdat ik op het moment van het slechte nieuws toch wel emotioneel was. Maarja dat moet zij als gyn toch wel begrijpen.. Klinkt gezellig, zo'n avondje met je oma! Hier morgen ook weer de laatste werkdag en dan lekker weekend. Nog niet echt plannen hier, zondagavond uiteten. Jullie nog plannen?
Ja, dat lijkt mij ook wel. Ik heb ook op het moment zelf eigenlijk nergens aan gedacht om te vragen... Gelukkig hebben we dit forum! Ja, oma is super. Ze is al 85 maar nog zo super fief! Mijn ouders wonen het grootste deel vh jaar in het buitenland en ze stapt nog 1x per jaar in haar eentje op het vliegtuig om ze 4 weken te bezoeken! Ze woont ook nog op zichzelf. Alleen heeft ze al een tijdje last van haar hand, volgende week moet ze geopereerd worden. Zo sneu... Voor het weekend: zaterdag naar mijn schoonouders (schoonmoeder is jarig) en zondag misschien ff naar mijn eigen ouders (die komen zaterdag voor 6 weekjes naar NL, ben ik zo blij mee!!). Manlief moet het weekend hard studeren, heeft vlgd week een toets van een cursus die hij doet. Lekker, uit eten. Met z'n tweetjes? Fijne werkdag nog morgen! En je goed voorbereiden op maandag, he?!
@tamar,Balen dat je hoofdpijn heb en fijn dat je ons niet vergetenben @noukje,EEn fiat sincuesento of zoiets. Ik heb nu een golf en die neem mijn vriend dan en dan neem ik een kleintje. Lkkr goedkoop voor die korte stukken die ik rij. @kirrebir,ik vind eigelijk ook dat ze maar weinig info geven als je een miskraam krijg. Ik heb ook veel opgezocht op internet. En met de emoties gaat het weer goed. Zelfs gister op kraamvisite geweest even moest ik wel slikken maar het ging goed. Ik ben er vroeg bij vandaag moet zo de deur opengooien hier op het tankstation maar ik dacht even bijlezen. Mijn planning voor het weekend bestaat bijna alleen uit verjaardagen. Vanavond naar mijn zusjes verjaardag,Morgen heb ik 3 verjaardagen en zondag op visite bij mijn schoonzus. Ik was heeel die verjaardagen vergeten toen ik de afspraak met mijn schoonzus maakte anders had ik zondag lkkr thuis gebleven. Jullie ook werkse vandaag!!!En een fijn weekend!
Hallo, Ik ben er weer, hoofdpijn is bijna weg......het was zo'n drukke week, veel gewerkt en die griepprik tussendoor! Vanavond naar de ouderavond van het kdv van onze dochter, dat is trouwens wel echt leuk en gezellig! @ano, werkse vandaag! Hoop dat je gezellige verjaardagen hebt dit weekend..... Heb je al definitief beslist over je nieuwe auto? @kirrebir, jij hebt gewoon een super oma! Fijn dat je ouders komen, lijkt me best moeilijk als ze zo ver weg zijn! En de workshop was erg leuk, ging over samenwerken, heb me rot gelachen! @noukje, lekker uit eten, kijk je daar ook zo naar uit? Deed ik vorig weekend wel..... Succes op je sollicitatie gesprek! @flower, wat een verhaal weer, strekte! @april, ik begrijp je helemaal hoor! Als het maar goed gaat met je!? Liefs
Hallo meiden! Even snel een berichtje vanaf het werk. @ Kirribir: klinkt als een hele lieve oma! We gaan met de familie van mn man uit eten, best gezellig hoor! @ ano: ik (of beter gezegd wij) hebben ook een seicento voor er bij. Fijn autootje en makkelijk met parkeren, haha. We hebben ook een grote renault scenic (7 pers uitvoering) die is makkelijker voor o.a. het meenemen van de kinderwagen en met vakanties. @ Tamar: fijn dat je hoodfpijn bijna weggetrokken is. Is het inenten goed verlopen? En heeft je dochter last van bijwerkingen?
@noukje, Het inenten duurde al met al lang, maar het liep wel gesmeerd, er stonden gewoon veel mensen! Ze geeft alleen pijn aan haar arm aan, lijkt me logisch! Verder kan ik geen bijwerking ontdekken! Werkse....
Jeetje ano , wat was jij er vroeg bij vandaag! Toen jij je post plaatste, ging ik nog even naar het toilet om daarna nog 2 uurtjes warm onder mijn dekentje te liggen! Je bent dan zeker wel lekker vroeg klaar vandaag? Wanneer hoor je wat van je auto? Succes met je drukke weekend! @tamar: fijn dat je hoofdpijn weer weg is. Hoe gaat het met de bloedingen? Is de prik goed gegaan (of heb je dat al verteld??)? Veel plezier vanavond! Het is ook wel jammer dat mijn ouders zo ver weg wonen, maar je went er aan. In de 2 weken dat ik thuis was, heb ik mijn moeder elke dag wel een uur gesproken via de webcam. Is ze toch een beetje dichtbij. En aan de andere kant heb ik altijd een goedkoop vakantieadresje
@ Tamar: gelukkig maar! Mijn dochter heeft ook geen last van bijwerkingen gehad. Ik heb zelfs geen pijnlijk armpje kunnen ontdekken. Op naar 14 december voor de 2e prik. Bij ons was het ook erg druk. En die kindjes van een jaar of 4 hebben ook al echt door wat ze te wachten staat, heel sneu!
@ Kirribir: dat is idd wel erg makkelijk en fijn zo'n vakantieadresje! Hebben je ouders hier in NL ook een huis?
Ben zo trots op mijn dochter, ze heeft gister haar Pietendiploma gehaald! Ze heeft over daken gelopen en met de zak van Zwarte Piet! Knap he! Ben zo trots...... Moest ik jullie nog even vertellen, hihi
@ Noukje: ja gelukkig wel! Ze komen om de 3 à 4 maanden een paar weekjes naar NL. Maar ik ben zo blij dat er zoiets als een webcam bestaat! Het is fijn om elkaar gewoon ff te zien en als ik blij ben met een paar nieuwe schoenen, dat ik dat gewoon kan delen.
We zitten wel lekker tegelijkertijd te tikken hè?! @Tamar, wat leuk van je dochter! Daar zal ze zelf ook wel super trots op zijn!
Hi meiden, zie dat ik me hier ook kan aansluiten. Mag dat? Ben momenteel is afwachting van een miskraam, afgelopen week is er een missed abortion geconstateerd. Zou bijna 13 weken zwanger zijn, maar na een goede echo is het kleintje helaas gestopt met groeien rond de 9 weken. Ik heb binnenkort gesprek met gyn, ik wil geen pillen maar een curettage. Heb je daar een keuze in?
@kirrebir, zag al dat we tegelijk online waren! @ eltime, sterkte de komende tijd en natuurlijk mag je je hier aansluiten, al is de reden natuurlijk vreselijk! Zelf had ik ook met 8 wkn een goede echo en daarna met 12 wkn een miskraam! Je verwacht het dan niet meer.... Ik weet niet of je keuze hebt bij mij was er alleen de optie voor een curettage, mijn gyn heeft het nooit over medicijnen gehad, wel eerst bijna 2 wkn afgewacht! Maar helaas....
Was je verplicht om twee weken af te wachten? Dat trek ik echt niet, het kindje leeft al ruim 4 weken niet meer... Heb je een pb'tje gestuurd!
Tuurlijk Eltime, welkom! Ik had ook al een berichtje op jouw topic achter gelaten, maar nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van dit verdriet! Ik had daar gewoon een keus in hoor. Mijn gyn heeft dat helemaal aan mij over gelaten. Ik heb wel eens gelezen dat iemand die pillen opgedrongen kreeg omdat dat "de policy van het ziekenhuis" was, maar als je dat niet wilt, gewoon voet bij stuk houden. het is jouw lichaam!
Ook van mij hier een antwoord op. De vk en de echoscopist hadden me aangeraden iig een week te wachten zodat het emotioneel kan inzinken, maar dat was alleen een advies. Ik heb na anderhalve week na de foute echo een gesprek met de gyn gehad en die heeft me 2 dagen daarna al gecuretteerd. Bij mij was er dus zeker geen "verplichte" wachttijd. Er zijn ook ziekenhuizen die het meteen weg willen halen na constatering van een ma, maar dat lijkt me ook niks. Het lijkt mij dat het gaat om wat JIJ wilt!
Thanks voor jullie reacties Kirrebir en Tamar! Jeetje kan merken dat het echt nog vers is, tranen zitten zomaar hoog. Wil in elk geval wel graag meteen een afspraak maken voor een curettage, dan kan ik daar vast naartoe leven. Tegen de tijd dat die op zn vroegst kan worden uitgevoerd zit er bijna een week tussen de foute echo en de curettage. Wilde het liefst alles voor 1 december achter de rug hebben, voelt als een soort van schone lei voor de volgende maand. Al doen we het qua zwangerschap even rustig aan. Zijn jullie er meteen weer voor gegaan?
@eltime, ik heb je een pb terug gestuurd, is die aangekomen? Ik heb 1 menstruatie afgewacht, dit was het advies van de gyn, zodat je weet wanneer je zwanger bent geworden! Zit nu in de 1e ronde!