Eindelijk een beetje goed nieuws

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by xprisjex, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xprisjex

xprisjex Lid

Oct 9, 2009
    48
    0
    0
    #1 xprisjex, Oct 13, 2009
    Last edited: Oct 13, 2009
    Zoals in me verhaak 1:3 kans op een kind met het Syndroom van Down.

Zal ff me dag vertellen!!

:)Stond lekker op, met me 2 kids (man werken). Om 11 uur met de kids op de bus naar me ouders, want de oudste mag vanmiddag weer lekker naar school.
    Gelijk door met me moeder en zoon lief boodschappen doen, opweg naar huis, We lopen al in me ouders straat gaat me telefoon.
    AMC ziekenhuis Amsterdam belt
    De eerste uitslag van de vlokkentest is binnen. Alle Chromosonen zijn goed. Dus geen Syndroom van Down.:)
    :$Maar:$ zegt ze dan, er kan nog genoeg andere dingen wezen, Over ongeveer 2 weken krijgt u de andere uitslag!

Dus nu maar hopen dat die ook goed is.

We gaan lekker in November naar Spanje, hopen dat we dan al het nieuws (goed of slecht) hebben ontvangen en dat we kunnen genieten van onze verdiende vakantie.

XxX Priscillia

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    oh super dit nieuws
    nouja nu de 2de uitslag afwachten en wie weet kunnen ze je kindje wel helpen na de geboorte:D:D we gaan voor goed nieuws

3. xprisjex

xprisjex Lid

Oct 9, 2009
    48
    0
    0
    Hoi Bengeltje!

Bedankt voor je reactie.
    ze zei aan de telefoon dat er 80% van de 2de uitslagen het zelfde als de eerste is.
    maar toch blijf je in spanning!

xxx

4. Loe

Loe Niet meer actief

whooooooooooei das fijn! Nu verder duimen draaien!

5. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Toch alvast heel goed nieuws zeg!!!!!

6. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    3,051
    0
    36
    Wat een fijn nieuws zeg! De kans op een negatieve uitslag is nu wel kleiner. Ik hoop dat je een beetje rust erbij kunt blijven houden en sterkte met de onzekerheid die er toch nog wel zal zijn!!!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Fijn dat je al een stukje goed nieuws hebt gekregen! Hopelijk maakt dat het wachten op definitieve uitslag iets makkelijker.
    En je weet het... een kans van 1:3 op een 'slechte' uitslag, is hetzelfde als een kans van 2:3 op een 'goede' uitslag!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Geweldig voor je meid! Het blijft nog even spannend, maar deze heb je alvast 'in the pocket'.

Ben blij voor je!

9. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland

Dat is fijn om alvast te weten 80% is veel!

Gefeliciteerd :)

Uiteraard blijf je in spanning hopelijk hoor je met de tweede uitslag dat alles oke is dan kun je met een gerust hart met vakantie.

10. xprisjex

xprisjex Lid

Oct 9, 2009
    48
    0
    0
    Hoi Bengeltje!

Laten we het hopen.
    morgen hebben we een hart echo van 40 minuten.
    PFFF zo lang liggen maar wel lekker naar me kindje kijken!

Vandaag was de echo om te controleren of de vlokken test de baby niet had aangetast en ze kon niks vinden!

Dus nu maar denken aan morgen!

En dan met 20 weken nog eens. maar ja dan ben ik op vakantie dus moet er voor of erna:p:p
    Ga toch echt op vakantie!:p:p

X

Share This Page