Ben bezig via Marktplaats wat kleding te verkopen. Hoe kan je dat het beste verzenden als je er niet meteen een pakket van wilt maken? Mag je het bijvoorbeeld in een plastic tas doen en dan een heleboel tape er omheen? Of moet het in een enveloppe?
Mag hoor in een plastic tasje met tape. Als je er maar voor zorgt dat het adres en de postzegels duidelijk zichtbaar zijn. Ik verstuur brievenbus pakketjes altijd verpakt in vuilniszakplastic. Ik knip een passend stuk en verpak het pakketjes net als een kadootje. Vervolgens de randan goed met tape en een stuk papier met adres erop plak ik op de voorkant..Uit 1 vuilniszak, kun je meerdere pakketjes maken..
Plastic tas kan gerust met een hoop tape er omheen en het adres goed vast plakken! Hier kwam het een keer terug omdat het adres vande ontvanger eraf was gegaan . Mijnadres stond op de achterkant. Als je het netter wilt doen kan het ook in een grote envelop, ik gebruik meestal de grote enveloppen van bedrijven er opnieuw voor. Adres erop vastplakken en klaar. Even goed passen of het nog door de brievenbus past!
Ik verkoop ook regelmatig kleding op mp, en ik pak het dan in in kaftpapier. De randen goed met plakband en er gebeurt niks mee!
je mag het met plastic tas doen je kan het ook met noppies enveloppen doen... als ik een shirtje heb of setje dan pak ik een nopjes envelop en verstuur het via aangetekende brief zo dat je altijd weet dat het aan komt.. heb ik een pakketje dan haal ik altijd bi tnt een doos en verstuur het