Gister een heftig ongeluk gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door sharmila, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik begin al te trillen door het lezen van je verhaal.
    Heeft de politie gezegd wat de kans is dat ze de veroorzaker pakken?

Sterkte met de verwerking.

ps wacht niet te lang met auto rijden desnoods in een lesauto.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Meisje toch ((((knuff)))) wat moet jij je hulpeloos gevoeld hebben toen niemand stopte....ik snap dat niet! Als je dat ziet gebeuren stop je toch?

3. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente

Ach gos, me lieve schoonmoeder. Die kwam aan bij het ongeluk en raakte helemaal overstuur. Ze is zo lief, echt hoor. Ze is de hele tijd bij Jayden gebleven in het andere ziekenhuis. Wat was zij geschrokken zeg. Ze heeft echt me leven gered

4. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Jeetje wat een heftig verhaal! Kan me voorstellen dat je nog helemaal in shock bent. Gelukkig gaat het met jullie verder goed (lichamelijk). Geef het de tijd om het te verwerken, denk dat het ook heel goed is geweest dat je het hier hebt neer getypt.

Veel sterkte, en lekker rustig aan doen!

5. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente

De politie verwacht nietdat ze er nog achter gaan komen. Getuigen zeggen een donkergroene oude volvo, ik zeg lichtblauwe vrij nieuwe opel. Niemand weet het precies.

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    erg zeg...
    hoop dat ze hem toch pakken.....de klootzak!
    Dat doe je toch niet, die vent spoort niet!
    (was het een man trouwens??)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.031
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Wat een vreselijk ongeluk.
    Gelukkig leven jullie allebei nog.
    Hoop dat je er niet teveel aan overhoud.

Heb wel 1 tip...ga zo snel mogenlijk weer rijden, anders bestaat de kans dat je dat niet meer durft.

8. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Nou sterkte zeg! kan me voorstellen dat je echt geschrokken bent en best bang bent om weer te gaan rijden! ik zou zeggen begin rustig aan.

Wel echt heel goed hoe je de situatie hebt aangepakt. Het had veel erger geweest kunnen zijn als je niet was uitgeweken enz, volgens mij was je op dat moment ook niet in paniek.

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje wat zal de schrik er goed in zitten zeg! Pff, krijg al de rillingen van het lezen alleen! Heb het echt met je te doen! Wonder boven wonder is alles goed met jullie 2... Sterkte met het verwerken ervan en zoals meer meiden al zeiden, wacht niet te lang met weer achter het stuur te kruipen!

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooh mijn god!!! jullie hebben een engeltje op jullie schouders gehad!! wat een ontzettende mazzel!!! wens je veel sterkte meid en god zij dank mankeert je zoontje niets!!! toch maar goed van je schoonmoeder dat ze nog even op je raam tikte voor je gordel!!!!!!!

11. Giltje

Giltje Niet meer actief

Jeetje wat een verhaal, kan me echt voorstellen dat je geschrokken bent, je hebt echt mazzel dat jij en je zoontje er niks aan hebben over gehouden.

Hoop dat ze de dader toch nog kunnen vinden. Ik dacht dat er camera's op de snel wegen waren? of is dat alleen bij stoplichten en flitsers? :/

12. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Jee zeg!! ik las het op teletekst gisteren...wat verschrikkelijk zeg!
    Wat moet jij geschrokken zijn... en wat een l*l van een autorijder die zomaar doorrijd zeg.. ik hoop snel dat ze hem pakken.
    Ik ben blij voor je dat je kleintje en jij niks mankeren.

13. rabarber

rabarber Niet meer actief

Ik heb dit verhaal op de radio gehoord gister en dacht welke klootzak doet nou zoiets??!!!!!!
    En nu lees ik dus dat jij het bent geweest... Krijg helemaal kippevel..
    Gelukkig zijn jullie er 'goed' vanaf gekomen en ik hoop echt op de een of andere manier dat ze die klootzak te pakken krijgen!! En anders zal hij vast op een andere manier ervoor moeten boeten. Zoiets doe je gewoon niet!

Sterkte meid en een dikke knuffel!

14. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    oh wat erg zeg..
    maar wat gelukkig dat jullie er afgezien van wat blauwe plekken en een trauma,er goed uit zijn gekomen..

wat een viezerikken zijn er toch in het verkeer he?
    mensen wie doorrijden na een ongeluk moeten ze voor altijd de rijbewijs innemen..

wat fijn dat er toch een nog een man gestopt is en je heeft bij gestaan de hele tijd!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Pfff wat een heftig verhaal...
    Heel veel sterkte voor jullie en hopelijk is bij jou de pijn snel weg.

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meis wat een verhaal en wat heftig zeg
    die mongool nog door gereden ook jezus die is echt niet wijs
    poeh gelukkig dat alles goed is af gelopen met jou en de kleine..
    succes en sterkte meis

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Geen woorden voor!!:(
    Wat een hufter zeg!!!:x

Heel veel sterkte!! ik ben blij dat jullie kleintje niks heeft!!
    Ik hoop dat jij snel zult opknappen!

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heel veel sterkte meid:(

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat een eikel zeg, wat heb je toch een achterlijke gekken op de weg! Ik rij daar veel voor mn werk en ik vraag me af wat voor camera's er hangen, alleen file detectie volgens mij, ik weet niet of ze daar ook echt mee kunnen inzoomen op kentekens, zal wel niet anders hadden ze hem al?
    Veel sterkte hoor, ik hoop dat je er geen fobie voor auto rijden aan overhoudt, en wat een geluk dat je kleine niks heeft!

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Jee kon me even helemaal in leven zeg, ik zat al met tranen, wat moet je bang geweest zijn zeg.
    Heel veel sterkte en kijk of je er met iemand over kunt praten.

Deel Deze Pagina