Gister een heftig ongeluk gehad

Discussie in 'De lounge' gestart door sharmila, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Zo he dat is niet niks!
    Wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn!
    Gelukkig had je je gordel om!!
    Ik hoop dat je gauw weer helemaal hersteld bent!
    En wat een geluk dat je kleintje niks heeft!

Ik hoop dat ze die idioot gauw te pakken krijgen!

2. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Pfff heftig zeg!!! Tranen staan in mijn ogen bij het lezen van je verhaal... maar zo fijn dat het met jullie goed gaat..
    En die persoon in die auto wat een ********!!!!!!!!!!!!! Sommige mensen op deze aardbol hebben geen enkel gevoel in hun donder, dit is meer als asociaal. Hoop dat ze diegene gauw te pakken hebben.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Maar goed van je om het hier zo neer te zetten, kan je het in ieder geval even van je afschrijven.

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Meid, wat een verhaal. Dit is nu ook altijd mijn angst. Je doet zelf altijd je best om zo vorozichtig mogelijk te rijden, maar je bent zooo afhankelijk van wat de mensen om je heen doen!

Als ik met mijn kleintje naar mijn vriend rijd ( een rit van 150 km) dan zegt iedereen ook altijd: doe je voorzichtig? Ik zeg dan altijd terug: ik wel! Maar of de rest het ook doet?

Fijn te lezen dat je met wat kleine dingen en de schrik bent vrijgekomen en je mannetje niets mankeert!

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Echt vreselijk.... veel beterschap en sterkte.

5. Ik hoorde het op de radio en dacht nog wat verschrikkelijk.Wat fijn dat jullie er beide nog zijn want tjee dit had heel anders af kunnen lopen.
    Ik hoop dat ze die meneer in de volvo kunnen oppakken.
    Heel veel sterkte

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jullie hebben een beschermengel op jullie schouder. wat een heftig verhaal en wat goed te horen dat jullie er levend vanaf zijn gekomen.
    Heel veel sterkte en ik hoop dat ze die kl**tzak pakken. hoe erg om door te rijden.

Wat fijn trouwens dat die man bij jullie bleef, gelukkig zijn die mensen er ook.

7. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
  8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    :$ dat ziet er inderdaad heeeeel heftig uit!!wat was het voor merk auto?

9. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Een opel astra

10. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik las het op rijnmond van de week en werd er gewoon kwaad om dat de persoon weggereden was. en als ik dan dit lees wordt ik nog woedender. is er dan helemaal NIEMAND die het gezien heeft en denkt zal ik even zijn kenteken noteren. wat leven we toch in een asociale, egoistische wererd.

fijn om te horen dat jullie beiden in orde zijn, maar dit is toch iets wat je wel ff moet verwerken zeg. jeetje mina.

heel veel succes

11. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Zo, heftig!
    Gelukkig is het zo goed afgelopen, ik bedoel ik het die foto's van het ongeval gezien... brr
    Veel beterschap!

Wat een ongelofelijke oetl*l is die vent die je van de weg heeft afgedrukt zeg!

12. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Sharmilla: gelukkig dus een stevige auto! Dat scheelt ook een hoop met een ongeval!

hoop ndat er nog getuigen zich melden!
    Of Hart van Nederland mailen of ze een oproep willen doen!

13. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Poe, ik zit met kippenvel je verhaal te lezen... Meisje wat zul je geschrokken zijn!
    Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou en Jayden!

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    jeetje heftig zeg, ik hoop dat ze de ander gauw te pakken krijgen!
    sterkte meid!

15. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    jemig zeg, wat een aso die zo doorgereden is zeg! Kan me helemaal voorstellen dat je je naar geschrokken bent!! Pfff, veel sterkte en ik hoop dat ze die klojo snel vinden!!!

16. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

SJongejonge zeg!! Hier kan ik me echt boos om maken. Dat je een fout maakt, oke, maar dan doorrijden *@%$!@#$@.

Hoop dat je gauw herstelt!

Liefs Susy

17. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Jayden maakt het gelukkig goed. Hij speelt lekker thuis en lijkt nergens last van te hebben(gelukkig maar) Ben blij dat hij zich dit allemaal niet meer kan herrinneren. Waren nog lang de plek gereden en word gewoon misselijk ervan. Ik zat op de plek van Jayden en ik dacht alleen ach god, hij heeft de volledige klap opgevangen:( Zijn zijkant helemaal ingedeukt. Wonderbaarlijk dat ie er niks aan over heeft gehouden. Net ook naar de auto wezen kijken. Wat een wrak zeg. Voorkant is zogoed als weg:( Belde vanmorgen de vezekering, aardige man, vertelde wat ik allemaal moest gaan regelen. Belde ik middag terug om gegevens door te geven, krijg ik zo'n chaggo mens aan de tel. Beetje uit de hoogte doen dat ik de schade niet verhalen als er geen tegenpartij is. Ik zeg dat weet ik maar jullie gaan het bij het waarborg aanvragen zei de meneer van vanmorgen. Nou dan moet je getuigen hebben hoor. Ja die had ik ook zei ik toen. Oh Oh nou dan staat dat er verkeerd. Maar wat vervelend zeg, ik bel niet voor me lol, stuk chaggerijn:x Pfff kan het allemaal gewoon niet hebben op dit moment.

18. fam

fam Actief lid

1 jul 2008
    219
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje wat een verhaal. Ik las het gisteren al op tt en de rillingen lopen over je lijf. Waar haalt die h**** het lef vandaan om door te rijden. Gelukkig zijn jullie er beide goed vanaf gekomen. Veel sterkte met het verwerken ervan en zoek inderdaad hulp als het nodig is want zoiets gaat je niet in je koude kleren zitten.

19. ChristelAileen

ChristelAileen Actief lid

26 aug 2009
    348
    0
    0
    Met kippevel heb ik het gelezen.
    Wat een enorme lafaard en een idioot en zoveel dingen wat gecensureerd moet worden.

Sterkte bij dit alles.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    meid wat erg voor je zeg!
    Ik hoop dat ze die vent pakken!

Wat een geluk dat je je gordel om had en je niet te hard reed.

Deel Deze Pagina