Gister fm! Eitje 16mm en vandaag nog geen positieve ov

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pink150, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Beste dames, deze maand beginnen wij met iui! Gister fm gehad en eitje was 16 mm op dag 10, nu heb ik al 3x gewerkt met ovulatie testen en altijd een smiley op dag 11! Vandaag echter niet, nu maak ik me gelijk zorgen of me eitje al gesprongen is, maar dat kan toch niet? Gister was test ook negatief trouwens, kan het nu ineens morgen zijn? Of wisseld dit per maand en moet ik niet zeuren haha

2. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.469
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dit wisselt per maand (en per persoon), dus je moet niet zeuren ;) Hahahaha.

Nee, echt waar. Het komt goed hoor met dat eitje!
    16mm is ook nog niet zo groot. Kan best nog 1 of 2 dagen duren.
    Succes!

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    16 mm is ook nog wel redelijk vroeg ;) Ik denk niet dat je al een eisprong hebt gehad. Het wisselt overigens wel per maand en kan er een dag tussen zitten. Dat is heel normaal

Daarentegen heb ik werkelijk nog nooit echt positieve ovu testen gehad, en ben ik ermee gestopt, omdat ik er vreselijk depri en onzeker van werd. Ik heb een eisprong meestal als mijn follikels zo rond tussen de 19 en 24 mm zitten ...

4. pink150

pink150 Actief lid

21 okt 2008
    203
    0
    0
    Dankje!! Ik had niet verwacht zo gerustgesteld te worden, hou me er toch meer mee bezig als dat ik zou willen.. Maar we zijn ook al 19 maanden bezig voor een 2e.. Dankjewel lieverds!

Deel Deze Pagina