Hallo allemaal Ik heb even een vraag aan jullie. Op dinsdag 9 mrt heb ik de nuvaring verwijderd. Op donderdag 11 mrt werd ik al keurig ongesteld. op dinsdag 16 mrt had ik weer een nieuwe ring in kunnen brengen, maar dus expres niet gedaan. Op dinsdag 16 en woensdag 17 hebben wij gevreeen. Op donderdag voor het slapengaan kreeg ik een beetje buikpijn. De volgende dag heb ik een miniscuul beetje bloed verloren. Ook de dagen erna buikpijn en wat bloedverlies. Echter veel minder dan een menstruatie. Gisteren verloor ik ook nog wat slijm. Het zeurt nog steeds in mijn buik. Nu vraag ik me af wat er allemaal aan de hand is. Volgens de bijsluiter van de nuvaring kan ik al zwanger zijn geraakt maar dat kan ik natuurlijk nog niet testen. Heeft iemand een idee? groetjes Bianca
Sja het is en blijft een beetje gissen, zeker als je (nog) niet weet wanneer je eisprong ongeveer plaats vind en hoelang je cyclus is. Of weet je dat wel? Maarja dan nog is het 50/50 natuurlijk.. wanneer is je volgende nod dan?
Omdat je deze vraag ook aan één van onze deskundige heb gesteld ga ik deze sluiten. Dubbel is namelijk niet toegestaan. kwebbel