Gister gestript

Discussion in 'De bevalling' started by ano19, Aug 29, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ano19

ano19 Actief lid

May 11, 2015
    222
    32
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Dag dames,

ik ben 38,2 wkn zwanger van mijn 7e kindje en gister gestript. Buiten af en toe wat krampen die ik ervoor ook al had deed het helemaal niets. Ik had 2 cm ontsluiting voor het strippen. Ik heb sinds vanmorgen vreselijke onder rug pijn. Het word wel erger maar het is niet zo dat het in golven komt en buiten dat vermoed ik ook niet dat het rugweeen zijn omdat ik die geen enkele bevalling heb gehad. Ik vermoed dat het uit me bekken komt. Zitten doet namelijk ook pijn in kont/benen. Zijn er andere die dit ook hebben ervaren na het strippen ?

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ben je inmiddels misschien bevallen?

Hier wel last gehad van van alles na het strippen (1x gedaan bij de 2e, wel pas na 39 weken) maar het deed niets.
    Verder nooit omdat het of voor 39 weken was en dan deden ze het hier niet. En bij de jongste was er nog geen ontsluiting.

Wat betreft de weeën. Ik heb ervaring met verschillende soorten weeën bij verschillende bevallingen. Ik heb gehad daf ik enkel rug en beenweeën had, maar ook enkel buikweeën en een keer enkel rug weeën.

Succes met de laatste loodjes als die er nog zijn.

3. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

Mar 28, 2020
    9,457
    8,610
    113
    Female
    38.2 is wel erg vroeg on te strippen m, meeste ziekenhuizen doen dit volgens mij ook niet?
    Hier gestript met 38.6, maar bleef bij wat krampen. Met 39.6 nog eens en op 40 bevallen.

4. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,042
    17,010
    113
    Ik ben alle drie de keren vlak voor de inleidingen gestript; dat was, respectievelijk, met 37+4, 37+4 en 37+2.
    Ik had steeds al wat ontsluiting (2cm, 3cm, 1cm) en het strippen zorgde zeker voor meer gerommel, slijmverlies en wat licht bloedverlies. De bevalling zette het echter niet in gang :)
    Werd 2-3 dagen later ingeleid en had steeds 1cm meer ontsluiting dan bij het strippen, maar de baby’s waren dus wel die paar dagen nog blijven zitten.

5. ano19

ano19 Actief lid

May 11, 2015
    222
    32
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Sorry dames ik kreeg geen meldingen binnen.

ik loop nog zwanger rond. Er is 2 keer gestript tot nu toe, heeft niks gedaan. Ik ben inmiddels 39,3 en morgen gaan ze weer kijken en misschien strippen. Ik ben überhaupt nog nooit zolang zwanger geweest maar ik heb het enorm zwaar op dit moment en het weer werkt ook niet mee. Ik zou ingeleid worden tussen 38 en 39 wkn vanwege klein kindje maar ook mijn eigen gesteldheid en ik beval altijd in die periode maar omdat het ze toch niet eerder gingen inleiden kon ik ook terug naar de verloskundige. Ik heb dat toen gedaan en nu enorme spijt anders was ik al bevallen.

Share This Page