Vreemde 1ste menstruatie na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door samora, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames

Curettage is inmiddels 6w3d geleden. Na 5w begon ik bruinverlies te hebben 3 dagen lang en dan af en toe wat bloed ertussen. Ik verloor ongeveer 2x per dag een redelijke hoeveelheid bloed en dan wat bruine afscheiding ertussen. Dat ging op en af tot gisteren. Heeft dus 10 dagen in totaal geduurd.

Zou dit mijn menstruatie zijn geweest? Heb enkel krampen gehad die eerste twee daagjes toen het bruinverlies was en sindsdien eigenlijk totaal niks meer.

Had dik baarmoederslijmvlies afgelopen woensdag tijdens de echo dus ik had echt verwacht dat de de menstruatie superhevig zou zijn?
    Hcg was toen ook nog wel 182 als dat er wat mee te maken heeft?

Iemand ervaring mee?
    Kan ik Asherman uitsluiten aangezien er af en toe wel wat bloed doorkWam?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je menstruatie kan na een mk heel anders zijn. Langer duren en geleidelijker bloedverlies is niet vreemd. Mijn eerste menstruatie is of heel heftig geweest met verl bloed en pijn en dan na 2-3 dagen over. Of het is heel licht geweest en duurde een dag of 6-7.

3. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie! Het blijft gewoon precies duren. Vandaag is al dag 13. Telkens ik denk dat het over is, is het er weer. Ik heb al op veel fora gelezen, maar dit heb ik nog niemand lezen vertellen. Maar het zal dus wel normaal zijn..

4. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Kan het niet zijn dat er n og wat restweefsels inzitten?
    Heb je een na controle gehad

5. samora

samora Lid

28 feb 2016
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een nacontrole gehad afgelopen woensdag en daar zag de baarmoeder er schoon uit. Baarmoederslijmvlies was heel dik. Ze zei dat een menstruatie elk moment kon uitbreken, terwijl ik dacht dat dit mijn menstruatie zou zijn? Ik ga morgen bellen want dit is echt vervelend.

6. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik had ook een vreemde menstruatie, 2 dagen ongesteld toen weer een dag niet, toen weer wel. Zo ging dat door voor een week.

Was toch echt mijn menstruatie:)

Deel Deze Pagina