Hey dames! Gister had ik super licht positieve test (zie foto) (foto is gister direct erna gemaakt) En vanmorgen getest met action test en die was omo wit (kon natuurlijk nog te vroeg zijn) en daarna meteen met afvegen heel licht bloed verlies en nu donkerder of het moet weer lichter geworden zijn. Heb ik dan een hele vroege miskraam gehad of was het dan vals positief bij mij en ben ik gewoon ongesteld of is het een zogenoemde 'Pseudo Menstruatie' ?
Het is niet te zeggen helaas. Je zult moeten afwachten of je menstruatie echt doorbreekt of niet. Ik zie het streepje van gisteren wel trouwens. Maar dat je test nu omo is vind ik niet zo'n goed teken.
Nja, die van gister was een hele gevoelige en die van vandaag niet dus het kan eigenlijk wel nog te vroeg zijn. Vind het alleen vreemd dus even afwachten vandaag, bloed zit nu tussen licht en donker in.
Heb je vandaag een ander soort test gebruikt? Bloedverlies is niet meteen einde verhaal hoor. Ik had ook 2 dgn voor mijn positieve test bloedverlies en daarna nog een enkele keer tot 8 wkn ofzo. Wil je geen valse hoop geven. Helaas kun je alleen afwachten nu en morgen of overmorgen nog eens testen.
Is lastig te zeggen. Op NOD heb je over het algemeen wel echt een heel mooi, duidelijk streepje. Dus óf het is vroeg misgegaan, óf je test was valspositief. Ik heb ook op meerdere momenten tijdens mijn zwangerschap gebloed, maar dit waren enkele druppels bruin bloed. Als je dus echt rood bloed, denk ik dat je gewoon ongesteld geworden bent en deze ronde dus niet raak was.
Dit is geen licht positieve test maar het zoveelste nep streepje op een dipstick. Ook is je foto zwaar bewerkt. En je bent precies op nod ongesteld geworden dus om dan meteen van een miskraam te spreken... Succes de volgende ronde!
Hoezo zwaar bewerkt.. heb er alleen 1 filter over gedaan zodat hij duidelijker te zien was en iemand anders daar in een andere topic naar vroeg.. kan hem zonder filter ook hierop zetten hoor en hij stond er meteen.. Foto zonder filter trouwens
Het ingewikkelde is dat je er nooit achter zal komen wat het zal zijn geweest. Een valse test (hebben dipsticks helaas erg vaak) of een biochemische zwangerschap (maar na 1 hele lichte test weet ik niet of je daar van kan spreken). Zoals ik het lees ben je ongesteld geworden, op je NOD. Helaas de volgende maand in. Hopelijk heb je in dat geval de volgende maand wel succes! Natuurlijk kan ik er naast zitten.
Wilt niet zeggen dat het niet vaker voorkomt, helaas... Volgens mij was dit een waarbij op dit forum zelfs met kattenurine licht positief werd getest.
Oh wat raar dan. Ik heb deze van 2BeSure maar dan bestel ik morgen die van Wondfo wel, zelfde als kruidvat maar goedkoper.
Ik heb op dipsticks altijd zulke streepjes, zelfs als ik nog geen eens een eisprong gehad heb. Helaas gebeurt dit heel vaak, kijk maar eens hier op het forum. Niet meer gebruiken en hopelijk over 4 wkn een positieve test.
Vind het ook wel bizar dat je meteen het hele topic gaat 'afbreken'... Beetje menselijkheid is wel op zijn plaats denk ik. Streepje blijft duidelijke, bewerkt of niet bewerkt bij mij. Maar helaas zal je idd nooit weten wat het geweest is; vals positief of vroeg mis gegaan. Ik vraag me ook af hoe je neppe van echte streepjes kan onderscheiden, heb je zo'n 'alziend' oog ofzo? Ik heb ook eens voor nod (licht) positief getest en dan op nod ongesteld geworden, maar voelde duidelijk aan mijn lichaam dat het mis was gegaan. Biochemische zwangerschap noemen ze zoiets dan. @KleinMeisje: Trek het je niet aan! Bloedverlies hoeft niet altijd 'einde oefening' te betekenen... Maar als je dan omo test, is het natuurlijk ook niet ideaal. Ik hoop voor je op het beste, maar hou er rekening mee dat het vals positief geweest kan zijn of dat het vroeg is mis gegaan... Dat zal je helaas niet meer te weten komen. Heel veel zwangerschappen (meer dan 50% dacht ik) lopen trouwens voor nod nog mis, vandaar dat ze aanraden om pas op nod of indien je overtijd bent te testen. Al begrijp ik dat dat moeilijk is
Dankje voor je reactie! Ik denk dat het misschien toch vals was. Mijn vriend vind het zelf ook jammer maar zegt dat het echt wel goed komt en het tijd nodig heeft. Dus ik geef nog niet oo volgende ronde beter.
Kan je test niet echt positief noemen.. Een miskraam is het niet hoor. Dat is pas als je op of na nod duidelijk positief test en t dan misgaat... De kans is groot dat dit niks geweest is gezien je andere test wit bleef. Eigenlijk beter zo dan een miskraam krijgen. Mocht je ongesteldheid niet doorzetten ben ik benieuwd naar de volgende test.