Moet ik mij zorgen maken over een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door peppie, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peppie

peppie Nieuw lid

3 nov 2008
    2
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik ben heel erg onzeker op dit moment! Wie kan mij helpen!
    Ik ben ongeveer 3 dagen overtijd en de test gaf aan positief! Wij waren heel erg blij maar dat werd gauw minder toen we naar de dokter gingen omdat ik een week buikpijnklachten heb gehad. In totaal zo'n 5 iets heftigere momenten waarop ik echt even moest zitten op het weg te "blazen". Nu ben ik dus drie dagen overtijd en de pijn is weg. Al anderhalve dag niks meer gevoeld. Moet ik mij toch zorgen maken? De dokter zegt dat het mis kan zijn gegaan maar op allerlei forums lees ik dat het erbij kan horen. Ik weet het niet meer.
    gr peppie

2. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi Peppie

Ik had ook hele erge pijnen en steken ,en het voelde nog erger dan mijn normale ongesteldheid.

En dat was op het moment dat ik dus ongesteld moest worden (dacht ik) maar dus niet heb na die pijnlijke week een test gekocht en wat denk je zwanger.
    En alles is goed.
    Dus ik denk dat het voor jouw ook zo is gegaan.
    xxx Speransa

3. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi,

Buikpijnklachten, krampen en steken horen er wel bij, dus het hoeft niets te betekenen.
    Heb je ook gevloeid dan?
    Als je niet gevloeid hebt, dan denk ik dat het 'gewoon' bij de zwangerschap hoort.

Alvast een voorzichtige proficiat!

x Roosje

4. peppie

peppie Nieuw lid

3 nov 2008
    2
    0
    0
    dank je wel voor jullie reactie!
    ik heb nog steeds niet gevloeid en ga volgende week een inwendige echo laten maken voor de zekerheid. ik zit nu op 5 weken en krijg steeds meer moed!

groetjes peppie

5. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    toen ik nog niet wist dat ik zwanger was,en op me ongie zat te wachten,had ik hetzelfde,heb een goede 2dagen ontzettende buikpijn gehad,sloeg ook helemaal in me onderug enzo
    maar erna ondekte ik de zwangerschap en het zit tot nu toe helemaal in orde
    denk dat het er bij hoort ja,ik lees het erg veel ook ;)

Deel Deze Pagina