Goedemorgen allemaal, Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger. Vaak in de avond en soms ook overdag(maar dan niet zo erg) heb ik een aantal uren last van een zeurderige pijn in mn buik en soms ook onderin mn rug..het is niet een vreselijke pijn maar vooraal heel erg irritant en toch niet fijn want het zeurt zo..op een gegeven moment stopt het zoals vannacht toen ik een tijdje in bed lag. Ik ben zo bang dat het niet goed is dat ik dit heb... Komt jullie dit bekend voor?
Ja hoor, is heel normaal Zolang je geen echte krampen met rood bloedverlies hebt, hoef je je nog geen zorgen te maken. De eerste weken heb je allemaal pijntjes, steekjes en krampjes, hoor er echt bij
Dat klinkt inderdaad als normaal en dat is gewoon bandenpijn. Je lijf is zich klaar aan het maken om op een kindje te broeden en daarvoor creƫert ze ruimte in je buik. Niet direct zorgen om maken!
oke.. gelukkig...nee godzijdank geen bloedverlies..soms denk ik echt even ik wordt ongesteld..zo gek..
Dat klopt hoor, het voelt alsof je ongesteld wordt, dat is het groeien van je baarmoeder waarschijnlijk. Komt helemaal goed
Heel herkenbaar. Ik heb er nu ook last van. Zo`n zeurderige pijn laag bij je schaamstreek. En gister veel pijn in mijn onderrug gehad. ik leek wel een bejaarde zoals ik liep hahah. Heb ook begrepen dat dit er allemaal bij hoort. Succes in ieder geval.
yep hoort erbij. Volgens mij is het ook bandenpijn dan en je baarmoeder groeit dus daar komt ook pijn vandaan. Niks om je zorgen over te maken
Ja overdag gaat het nog wel maar vaak in de avond en even 's nachts..dan zit ik echt zo in mezelf van laat het alsjeblieft stoppen ben nog liever misselijk dan maar blij dat ik niet de enige ben..
Je kunt het wat verlichten met warmte, door een bad bijvoorbeeld, of een kruik. En fietsen is ook fijn voor die bandenpijn, want door de fietsbeweging masseert het juist een beetje dat gebied, Maar is dus volstrekt normaal... Bij mij wist ik daardoor en door een verhoogde temp dat ik zwanger was, (had pas na 2,5 week overtijd een positieve test), want toen die ik-ga-ongesteld-worden-pijn na twee dagen nog niet afgezakt was, wist ik wel hoe laat het was,
Ik had dat de eerste paar weken ook, dat ik moet ongi worden gevoel. Nu ik een beetje naar het einde toega heb ik het weer opnieuw....
Bedankt hoor..voel me al stukken beter..vanaf nu leg ik mij er gewoon bij neer en ga me er niet meteen meer druk om maken.. Ben trouwens vandaag naar de dokter geweest en die heeft mij inwendig onderzocht en op mn buik gedrukt en gevoel en hij zei dat alles oke voelde. iig geen buiten baarmoederlijke zwangerschap ofzo en die zei idd ook dat die pijntjes erbij horen..voel me stuk beter nu