Bij deze mijn test, omdat het streepje nog erg licht is heb ik de meest duidelijkste foto wat blauw gemaakt.. Ik en lief zien hem, maar ik wil graag wat meerdere meningen horen! Was met middagurine na een aantal uur niets drinken en niet plassen omdat ik het vanochtend vergeten ben.. Ik had de 16e of de 17e ongesteld moeten worden trouwens.
Ik zie wel een vaag streepje hoor... En een dag overtijd dus. Morgen zou ik er nog eentje doen met ochtendurine, maar vast een hele voorzichtige proficiat
Volgens je banner ben je drie dagen overtijd? In dat geval vind ik het wel een heeel licht streepje... Ik hoop dat hij de komende tijd donkerder wordt en dat je gewoon een later ei had.
Nee hoor. Volgens haar banner zit ze op dag 3 van een nieuwe cyclus Waarom heb je je banner al aangepast naar een nieuwe cyclus. Ben je ongesteld geweest 3 dagen geleden?
Nee nog niet ongesteld geweest, mijn banner is denk ik automatisch doorgelopen naar de nieuwe cyclus. Op de website van de banner sta ik op 17DPO.
Banner loopt vast automatisch door. Doet die van mij ook altijd Maar: ik zie ook een streepje op je test! Wel licht, maar ik zie m. Hoop ook op een later ei en duidelijke test morgenochtend!