Ik heb deze vraag al gesteld in een ander topic, maar daar werd niet op gereageerd dus doe ik het even zo. Deze ronde hebben we ovulatietesten gebruikt van Zwanger en Zo en was hij netjes 9-10 en 10-10 positief. Op 10-10 's avonds ook erge buikpijn en steken rechts en daarvoor en op de dag zelf flink geklust. Vandaag zijn we een week verder en sinds gisteren ben ik met vlagen kotsmisselijk, vooral na het eten of na iets drinken, en ben ik niet vooruit te branden. Ook heb ik af en toe heel laag (zo rond mijn schaambeen) brandende pijn, alsof je een spier hebt verrekt... Nu is mijn vraag: Hoe vroeg na je eisprong kun je symptomen krijgen? Alvast bedankt!
Het zou best kunnen dat je nu al klachten hebt. Dat is namelijk heel verschillend per persoon. De ene heeft helemaal geen klachten tot een week of 6 en de anders gelijk nadat het eitje bevrucht is. Hangt er een beetje vanaf hoe gevoelig je bent. Spannend!
hai bailey, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik heel snel last had. ik dacht eerst dat ik griep had, wat al niks voor mij is, want ik heb nooit griep. was dood en doodmoe en hoefde niks te eten. ook was ik een beetje koortsig wat ook totaal niks voor mij was. met 3 weken en 3 dagen testte ik heel licht, 3 weken en 5 dagen 1-2 weken met indicator. Je kan dus heel snel last krijgen. ik had ook heel snel pijn in mijn lies.
@Dina: oke! Goed om 'herkenning' te horen! Ik ga denk ik woensdag even naar de KV voor de gevoelige testen en dan zien we wel. Nu ik even wat gegeten heb gaat het al wel wat beter gelukkig maar net was ik echt goed misselijk en moest ik niet aan eten denken hoor!
Het kan heel goed zijn dat je nu al symtomen krijgt Hcg zorgt hiervoor en dat wordt aangemaakt na de innesteling dus die kan je al hebben gehad. Ik had bij mijn vorige zwangerschap een week voor mijn NOD al klachten zoals een weeig gevoel in mijn buik en zere tepels en dus 5 dagen voor NOD getest en daar kwam een licht streepje uit. Op nod zelf nog een keer getest met een knalstreep. Succes
Dankjewel Joy! Ik heb mezelf voorgenomen woensdag naar het kruidvat te gaan om mezelf niet lekker te maken hihi
Hihi nou dat is het gekke, mijn borsten doen nooit zeer ook niet met menstu of na eisprong oid. Nu moet ik bekennen dat ik er 1 heb die al niets voelt dankzij een doorgesneden zenuw... Ik heb een cyste laten verwijderen 3 jaar terug en ze hebben een belangrijke zenuw geraakt en dus voel ik daar niets meer in. De andere lijkt daar wel in mee te gaan want tijdens het vrijen staat die ook niet vaak 'aan'