Hallo Allemaal Even een raar vraagje misschien,ik heb sinds gister een branderig gevoel in mijn vagina na het vrijen.Kan dit zijn dat overmorgen mijn nod is,of is dit misschien een ander teken? Heeft iemand dit ook. liefs maria
Nee ik heb helaas ook geen andwoord voor je. Maar de laatste keer dat ik met mijn mannetje vree en nadat we klaar waren om zo maar ff te zeggen zei mij mannetje dat het bij hem jeukte..hmmm weet ook niet wat dat is.
Ik gok op een schimmelinfectie! Een van de verschijnselen is een brandend gevoel... Regelmatige sex KAN een schimmel veroorzaken! Net zoals het gebruiken van Anti biotica en dergelijke! Heb je tegenwoordig meer last van afscheiding? Niks om je voor te schamen hoor! Succes ermee!
Hey Bedankt voor je reactie. Maar het is niet een branderig gevoel zoals bij een schimmel infectie. Het is meer als hij heel diep gaat (sorry) Dan voeld het vervelend,ik beschrijf het maar als branderig. Ik kan het ook niet precies uitleggen. Liefs
Heb ik ook wel eens. Ik weet ook niet waar 't van komt. 't Gaat bij mij altijd vanzelf weer over. Toen wij pas getrouwd waren had ik het iedere keer, nu nog maar af en toe. Misschien heeft het iets te maken met (on)voldoende vochtig zijn ofzo.
Ik heb dat gevoel iedere keer. Ik dacht eerst dat ik vaginisme had, maar nu weet ik het niet meer... Het is misschien normaal
hey hey ik heb het branderige gevoel ook wel is , maar ik heb het alleen als we elke dag klussen, zo gauw we weer om de dag of om de 2 dagen klussen is er niks aan de hand. groetjes