vruchtbaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door joel, 13 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hey meiden
    heb 20/10 een mk gehad en moet eigenlijk ongie worden heb maar 1 keer onveilig gevreeen omdat we vanaf na deze ongie er voor zouden gaan maar die ene keer was4 dagen gelden heb net getest en ben niet zwanger :( wat ik zelf al wel dacht maar ja je weet nooit.
    we gaan er dalijk weer voor en dan met ovulatietesten maar ik ben zo bang dat het nu heel lang gaat duren en ik weet je moet er niet te veel aan denken maar ja eenmaal zwanger geweesst wil je zo snel mogelijk een tweede poging doen.
    mij schoonzus is ook zwanger maar doet heel raar ze gunde ons het ook amper maar zo denk ik helemaal van grrr jij wel ik niet .
    als je rond je vruchtbare periode intiem bent dan heb je toch gewoon groet kans op zwangerschap of niet.
    als mijn ovulatietest positief is heb ik de dag erna de eisprong toch

groeten joyce

2. als je 1 tot 2 dagen voor je ovulatie gemeenschap heb, heb je het meeste kans want dat zijn je meest vruchtbare dagen.
    verder kan het volgens mij wel even duren voor je cyclus weer normaal op gang komt na een miskraam.

3. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja da dacht ik al maar ja dan moet ik heel goed testen dan als ik 1 of 2 dagen voor de vruchtbare dag moet klussen maar ja we hebben tijd zat maar willen nu zo graag weer.
    en je hoort idd dat je cyclus helemaal veraderd maar de eerste keer ging goed

Deel Deze Pagina